رئیس سازمان بسیج کارگری و کارخانجات خبرداد؛

حل مشکل ۶۵۰ واحد تولیدی و صنعتی کشور با پیگیری بسیج

سردار رعیتی فرد گفت: سال گذشته مشکلات ۶۵۰ واحد تولیدی و صنعتی کشور با پیگیری‌های انجام شده را مرتفع کردیم.

سردار رعیتی فرد رئیس سازمان بسیج کارگری و کارخانجات در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک، از اجرای طرح شهید کریمی در واحد‌های صنعتی کشور خبر داد و گفت: سال گذشته درقالب طرح شهید کریمی توانستیم ۶۵۰ واحد تولیدی و صنعتی در کشور که مشکلات آن‌ها احصا شده بود را با پیگیری‌های انجام شده مرتفع نماییم.

سردار رعیتی فرد افزود: کار رصد و پایش مشکلات ۱۳۰۰ کارخانه دیگر هم انجام شده و امیدواریم در سال رفع موانع تولید، مانع زدایی‌ها وپشتیبانی‌ها با قوت بیشتری از ظرفیت بسیج و سپاه استفاده نماییم.

او اضافه کرد: تسهیل گری بسیج در رفع موانع تولید، تحقق مطالبات کارگری و تعادل بخشی بین ارتباط با کارفرمایان از اهداف این طرح در صنایع کشور است.

رئیس سازمان بسیج کارگری و کارخانجات بیان کرد: امروز ۸۵۰ شهرک صنعتی با فعالیت افزون بر ۹۰ هزار واحد تولیدی در کشور علاوه بر تامین نیاز داخل نیاز ده‌ها کشور خارجی را نیز تامین می‌کنند.

او ادامه داد: امروز به کمک نخبگان و شرکای اجتماعی، کار تسهیل گری در تولید انجام و به کمک بسیج از ایجاد خدشه در تولید جلوگیری شده است.

سردار رعیتی فرد تحریم‌های دشمنان و شیوع ویرووس کرونا را از مهمترین عوامل فشار اقتصادی در کشور بیان و اظهار کرد: جامعه کارگری که یکی از وفادارترین اقشار کشور به انقلاب اسلامی هستند در این ایام با رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی، موجبات حرکت شتابان تولید و تبدیل تهدید به فرصت‌های کسب و کار و رونق تولید در صنایع کشور شدند.

سردار کریمی فرمانده سپاه روح ا... استان مرکزی هم گفت: در راستای فرمایشات رهبر معظم انقلاب اسلامی و با راه اندازی کلینیک‌های صنعتی، در سال گذشته موفق شدیم ۷۲۶ واحد صنعتی از ۲۸۰۰ واحد صنعتی استان را مورد پایش و رصد مشکلات قرار دهیم.

سردار کریمی افزود: در همین مدت نیز به طور مستقیم توانستیم از ۳۵ واحد صنعتی و ۵ واحد معدنی را مانع زدایی کرده و با پیگیری‌های اداری، بتوانیم نسبت به اخذ تسهیلات توسط واحد‌های متقاضی اقدام که در این راستا مشکلات بیش از ۵ هزار نفراز کارگران این واحد‌های صنایع توسط بسیج مهندسین نیز مرتفع شد.

او با اشاره به بررسی و رصد مشکلات ۲۱ واحد تولیدی دیگر توسط بسیج کارگری استان اضافه کرد: در سال جاری نیز در کنار سایر دستگاه‌های دولتی و صاحبان صنایع و کارگران امیدواریم بیش از گذشته شاهد رونق در تولید و تاثیر گذاری بسیج بر رفع موانع باشیم.

انتهای پیام / ج

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.