اختصاص ۲۵۶ تخت بیمارستان آتیه وغرضی ملایر به بیماران کرونایی

مدیر درمان تامین اجتماعی استان همدان گفت: ۱۳۰ تخت در بیمارستان آتیه و ۱۲۶ تخت در بیمارستان غرضی ملایر به بیماران کرونایی اختصاص یافت.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان،حسین عروتی مدیر درمان تامین اجتماعی استان همدان در دیدار با تشکلات خانه کارگر به مناسبت هفته کار و کارگر گفت: کارگران بازوان حرکت جامعه به سوی رشد، تعالی و شکوفایی می‌باشند و بی‌شک بخش عظیمی از پیشرفت‌های حاصل شده در مسیر اقتصادی کشور به برکت ایثار و مجاهدت این قشر جامعه است.

اواظهار داشت: سازمان تامین اجتماعی با حق بیمه‌ای که ماهیانه از کارگران کسر می‌شود، تشکیل شده و متعلق به کارگران تامین اجتماعی بوده ویک صندوق بین النسلی است.

عروتی از کسب رتبه اول بیمارستان آتیه در بخش زایمان طبیعی در استان خبر داد وگفت: ۳۳ درصد زایمان‌ها در استان در بیمارستان آتیه انجام می‌شود به شکلی که از شهر‌های اطراف نیز مراجعه کننده دارد.

درمان تامین اجتماعی استان همدان اظهار داشت: کادر درمان تامین اجتماعی دلسوزانه به بیماران کرونایی خدمات ارائه می‌دهند واین در صورتی است که ۴۰۰ نفراز همکاران کادر درمان به این بیماری مبتلا شده اند.

عروتی در ادامه به طرح نسخه الکترونیکی تامین اجتماعی اشاره کرد و افزود: این طرح با هدف نظام‌مند کردن شیوه درمان و همچنین صرفه‌جویی در هزینه‌ها اجرایی شده و قرار است از این پس به جای استفاده از دفترچه بیمه افراد بتوانند با ارائه کد ملی، همان خدمات را از مطب پزشکان و مراکز خدمات پزشکی دریافت کنند.

این مسئول با بیان اینکه تمامی زیرساخت‌های مورد نیاز برای این طرح از سوی تامین اجتماعی فراهم شده و سامانه کامل و جامعی نیز برای این منظور طراحی شده که با سرعت مناسب ارائه خدمات دارد، بیان کرد: تمام مطب‌های پزشکی طرف قرارداد و داروخانه‌ها مشمول اجرای این طرح هستند.

عروتی افزود: مزیت این طرح برای پزشکان طرف قرارداد نیز از این جهت است که در صورت داشتن نسخه الکترونیکی، تامین اجتماعی ظرف ۲۴ ساعت پول آن‌ها را واریز می‌کند.

او تاکید کرد: با اجرای این طرح، همه ۷۶۰ هزار نفر تحت پوشش بیمه تامین اجتماعی در استان همدان برای دریافت خدمات پزشکی می‌توانند با ارائه کارت شناسایی معتبر به مراکز درمانی مراجعه کنند.

عروتی افزود: ارائه خدمات درمانی و تشخیصی برای بیمه شدگان سازمان تنها از طریق ارائه کارت ملی صورت می‌پذیرد؛ و بیمه شدگان می‌توانند با استفاده از سایت سازمان تامین اجتماعی به آدرس es.tamin.ir و یا با کد دستوری#۱۴۲۰*۴* (بدون استفاده از اینترنت) از وضعیت اعتبار دفترچه درمانی خود مطلع شوند.
انتهای پیام/ج

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.