آیا عربستان خصومت خود با ایران را کنار می‌گذارد؟ + فیلم

مقامات عربستان سعودی درصدد کنار گذاشتن اختلافات خود با ایران هستند.

به گزارش  خبرنگار سیاست خارجی گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان،  مقامات عربستان سعودی مدتی است که در حال مذاکره با مقامات ایرانی برای کنارگذاشتن خصومت خود با ایران هستند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱۰
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
سهیل
۲۱:۵۸ ۱۱ ارديبهشت ۱۴۰۰
بهبود روابط بین ایران و عربستان تا زمانی که سلفی گری و وهابیت بر آن کشور حکمرانی می کند هیچگاه محقق نخواهد شد. اینها از یک طرف تلاش برای ابقای جریان حاکم بر قوه ی مجریه در 4 سال آینده در کشورمان از جانب کشورهای غربی ، آمریکا و جریان عبری عربی است. و از طرف دیگر شکستن روحیه ی مقاومت مردم یمن با از میان برداشتن دیپلماتیک پشتیبانی آمادی تسلیحاتی ایران به آنان است. به بهبود روابط امیدوار نباشید.
Iran (Islamic Republic of)
عمار
۲۳:۵۳ ۰۹ ارديبهشت ۱۴۰۰
بنام خداوند جان و خرد :
این صلح و تعاملات سازنده یک نصرت و پیروزی بزرگ الهی از طرف خداوند جل جلاله برای جهان اسلام ناب محمدی ص محسوب می شود و یمن مظلوم هم از محاصره همه جانبه ظالمانه خارج می شود و تمامیت ارضیش و استقلالش به رسمیت شناخته می شود و تمامی مزدوران و ارتش عربستان سعودی به پشت مرزهای عربستان عقب نشینی می کنند و دوران و فصل جدیدی از سازندگی و شکوفایی برای یمن مظلوم جنگ زده پیروز سرافراز آغاز می شود این نصرت الهی و پیروزی بزرگ بر امت واحده رسول الله ص امت واحده حزب الله سر تا سر جهان اسلام ناب محمدی ص و یمن مظلوم سرافراز پیروزمند مستقل را پیشاپیش تبریک می گوییم . و من الله توفیق .
والسلام و صلوات التماس دعا و التماس تفکر خردمندانه .
Iran (Islamic Republic of)
عمار
۱۰:۵۳ ۱۰ ارديبهشت ۱۴۰۰
بنام خداوند جان و خرد :
در هر حال فعلا این یک نصرت و پیروزی الهی برای هم ایران اسلامی مقتدر و قدرتمند و هم برای یمن مظلوم و هم برای سرتا سر جهان اسلام ناب محمدی ص محسوب می شود به یمن ماه پر خیر و برکت رمضان کریم و باید ایران اسلامی و یمن از این موقعیت بدست آمده نهایت استفاده را بکند و هر چه سریعتر روند صلح و مذاکرات و تعاملاتشان را با عربستان سعودی آغاز کند تا در منطقه خلیج فارس و دریای عمان و خلیج عدن و سر تا سر یمن و غیره ... امنیت کامل برقرار شود و عربستان سعودی هم تمامی مزدورانش را و ارتشش را از تمامی خاک یمن باید خارج کند و به پشت مرزهایش انتقال دهد و حکومت جدید مستقل یمن اسلامی را به رسمیت بشناسد اگر این موقعیت نصرت الهی را با حرفک گفتکهای خاله زنکانه که دوزار توش نیست و فقط ایجاد تنش می کند را از دست دهید مورد خشم و غضب الهی خداوند جل جلاله قرار خواهید گرفت چرا که بدون جنگ و خون ریزی نصرت بزرگ الهی شامل ایران و یمن و جهان اسلام ناب محمدی شده ولی این نصرت الهی را اگر با بی خردی و بی اهمیت کردن و دنبال حرفک گفتکهای خاله زنکانه اینو آن از دست بدهید متضرر می شوید اگر کمال استفاده را از این صلح و تعاملات سازنده نکنید در تمای آیات و روایات صحیح قرآنی هم آمده است هر گاه دشمن خواست با شما صلح و تعامل کند با او از نقطه قوت و اقتدار و قدرت صلح کنید و فی مابینتان عهدنامه و قرار دادی مکتوب منعقد کنید و اگر هریک از طرفین قرارداد صلح و تعاملات سازنده راهبردی صلح را به انواع مختلف برهم زند این قرار داد به آخر رسیده و انقضاء شده ولی فعلا تا این موقعیت نصرت الهی بوجود آمده باید حداکثر استفاده را کرد که برای شما بسیار حسنات خواهد داشت اگر تا زمانی که صلح برقرار است بتوانید با خردمندی و بصیرت از هر لحاظ استفاده های لازم را ببرید .
والسلام و صلوات التماس دعا و التماس تفکر و عمل کردن به موقع و خردمندانه .
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۲۷ ۱۲ ارديبهشت ۱۴۰۰
عمار جان ذوق زده نشو. لطفا قبل از فشردن انگشتانت بر روی صفحه ی کلید کمی فکر کن اگر نمی توانی کمی صبر کن نطرات دیگران را ببین مطالعه کن تجزیه تحلیل کن و بعد اگر توانستی قضاوت درستی بکنی نظرت را مکتوب کن. عزیز من اینکه مطلبی را بنویسی و پس از دقایقی خودت در پاسخ آن نظر بدهی و باز هم نظر بدهی .... حالت خوشایندی ندارد. عمار عزیز اگر میخواهی عمار رهبری باشی راهی طولانی در پیش رو داری این آرزوی همه ی ماست که روزی حاج قاسم رهبری بشویم که متاسفانه نمی توانیم حتی به اندازه ی کفشهای حاج قاسم در این راه قدم برداریم. حاج قاسم عزیز روحت شاد . عمار جان کمتر بنویس و سعی کن بیشتر نظرات دیگران را بخوانی.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۱۵ ۰۹ ارديبهشت ۱۴۰۰
سیاست عربستان : دعوت ، اره ، اسید...
Iran (Islamic Republic of)
عمار
۱۷:۵۲ ۰۹ ارديبهشت ۱۴۰۰
بنام خداوند جان و خرد :
بنظر بنده حقیر کمترین بی سواد و طبق آیات و روایات صحیح قرآن کریم نورانی هدایتگر مومنین مسلمین حزب الله و کل بشریت اگر دشمنان اسلام ناب محمدی ص و امت یکپارچه حزب الله سر تا سر جهان اسلام عربستان آل سعودی قصد صلح و آشتی و تعامل دارند هیچ باکی نیست و باید سریعا باهاشون صلح و تعامل کرد از نقطه دست برتر و اقتدار و قدرت و باید یک قرارداد و عهدنامه معتبر همراه با مفاد بند بند قرار داد به تفاهم رسیده فی مابین دو کشور به صورت شفاف و رسما و بدون هیچ گونه ظلم و ستمی و زیاد خواهی و دخالت در امور داخلی کشورها قانونی در حد و حدود چهارچوب قوانین دو کشور یا سه کشور ایران عربستان سعودی و یمن و یا فی مابین چند کشور آزادانه منعقد و راستی آزمایی شود و این قرارداد صلح و تعامل تا زمانی که طرف مقابل از آن سرپیچی نکند کاملا معتبر می باشد و این قرارداد چه میان ایران و عربستان سعودی باشد چه میان عربستان سعودی با یمن باشد و یا غیره .... کشورهای اسلامی باید مکتوب و ثبت و ضبط شود و حاکمیت کل کشور یمن مظلوم را هم به رسمیت بشناسد و دست از محاصره همه جانبه یمن بردارند و نیروهای ارتششان را به پشت مرزهای عربستان سعودی ببرند و این عهدنامه و قرارداد باید در جامعه بین المللی جهان اسلام ثبت و ضبط شود از این نمونه صلح ها در تاریخ اسلام ناب محمدی ص فی مابین کشورهای اسلامی آب دوغ خیاری و کشورهای اسلام ناب محمدی ص بسیار رخ داده است فی مابین خوارج و اسلام ناب محمدی ص فی مابین امام حسن مجتبی ع و معاویه ملعون و غیر ... فقط باید از تاریخ عبرت بگیرید که اشتباهات گذشتگان دوباره و چندباره تکرار نشود .
والسلام و صلوات التماس دعا و التماس تفکر .
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۰۴ ۰۹ ارديبهشت ۱۴۰۰
نفوذ نفوذ نفوذ
دست در دست هم
تک به تک مراقب باشیم!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland
ناشناس
۱۲:۳۳ ۱۳ ارديبهشت ۱۴۰۰
توهم متوهم توهم م م ۰۰۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۲۷ ۰۹ ارديبهشت ۱۴۰۰
آری...برای مدتی دشمنی علنی را کنار میگذارد تا دوباره یک جمهوری خواه در آمریکا بیاید...
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۱:۴۳ ۰۹ ارديبهشت ۱۴۰۰
اصلا
آخرین اخبار