فرمانده انتظامی شهرستان سیروان خبر داد؛

تداوم تعامل سپاه و نیروی انتظامی زمینه ساز توفیق در افزایش امنیت اجتماعی

سرهنگ گنــدمی گفت: تداوم تعامل سپاه و نیروی انتظامی زمینه ساز توفیق در افزایش امنیت اجتماعی است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام ، سرهنگ هــادی گنــدمی فرمانده انتظامی شهرستان سیروان در دیدار با فرمانده بسیج ناحیه سیروان گفت: تداوم و تعمیق روابط سپاه و نیروی انتظامی زمینه ساز توفیق در ماموریت‌های مشترک شده و تقویت امنیت پایدار در بین شهروندان را به دنبال خواهد داشت و نیروی انتظامی و سپاه مکمل یکدیگر در ارتقاء امنیت اجتماعی هستند.

او افزود: تعامل نیروی انتظامی و سپاه، تقویت اقدامات پیشگیرانه و افزایش اشرافیت عملیاتی را به دنبال دارد و موجب پیشگیری از حوادث و آسیب‌های غیر مترقبه شده و نظم و امنیت اجتماعی و آرامش شهروندان را به ارمغان می‌آورد.

فرمانده انتظامی شهرستان سیروان تصریح کرد: ارتقاء تعاملات، بسترساز ارتقاء امنیت سیاسی، اجتماعی و فرهنگی بین مجموعه‌های نیروی انتظامی و سپاه، ضامن حفظ اهداف انقلاب اسلامی است و با توجه به اینکه همواره موضوع پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی و فرهنگی یکی از معضلات جامعه بوده و این موضوع در تحقق امنیت اجتماعی تاثیر گذار است.

در ادامه سرهنگ حجت ولیزاده فرمانده بسیج ناحیه سیروان اظهار داشت: نیرو‌های مسلح هدفی جز اعتلای نظام اسلامی و آسایش و آرامش مردم دنبال نکرده و در مسیر تحقق این هدف از هیچ تلاشی فروگذار نیستند و تعامل سازنده نیروی انتظامی و سپاه می‌توانند در پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی و ناامنی‌ها مثمر ثمر بوده و امنیت و آرامش که بزرگترین نعمت الهی است را برای مردم فراهم کنند.

او افزود: باید با برنامه ریزی و مدیریت هوشمند و با استفاده از اهرم‌های اجتماعی و مشارکت، امنیت مطلوب را در سطح شهرستان ایجاد کنیم.

فرمانده بسیج ناحیه سیروان اعلام کرد: تداوم و تعمیق روابط سپاه و نیروی انتظامی، تقویت امنیت پایدار در بین شهروندان را به دنبال خواهد داشت و این دو نیرو مکمل یکدیگر در ارتقاء امنیت اجتماعی هستند.

انتهای پیام/ د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.