نتایج بررسی صلاحیت نامزد‌های انتخابات شورا‌ها در یزد اعلام شد

دبیر ستاد انتخابات استان یزد گفت: نتایج تایید یا رد صلاحیت نامزد‌های انتخابات شورا‌های اسلامی شهر امروز اعلام شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد،  شاه حسینی دبیر ستاد انتخابات استان یزد گفت: لیست نتایج به صورت عمومی نیست و تنها نامزد‌ها از نتایج تایید یا رد صلاحیت‌ها مطلع می‌شوند. 

او افزود: هر نامزد به مدت ۴ روز از نهم تا ۱۲ اردیبهشت فرصت دارد اعتراض خود را به هیئت نظارت استان تحویل دهد.

دبیر ستاد انتخابات استان یزد گفت: نتیجه نهایی بررسی اعتراض رد صلاحیت‌ها ۲۲ اردیبهشت به ستاد انتخابات استان و ۲۴ اردیبهشت به فرمانداری‌ها اعلام می‌شود.

تبلیغات زودهنگام ممنوع

معاون اجتماعی وپیشگیری از وقوع جرم دادگستری استان یزد هم گفت: نامزد‌های انتخاباتی صفحات و کانال‌هایی که می‌خواهند در فضای مجازی استفاده کنند را به ستاد پیشگیری اعلام کنند.

رحیمی زاده افزود: قرار شد جلسه توجیهی باید‌ها و نباید‌های انتخاباتی با همکاری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان برای گروه‌ها و کانال‌های مجازی برگزار شود.

او گفت: به منظور ساماندهی و استفاده از فضای مجازی افرادی که در فضای مجازی فعالیت دارند باید از طریق سامانه وزارت ارشاد کد شناسایی الکترونیکی دریافت کنند.

معاون اجتماعی وپیشگیری از وقوع جرم دادگستری استان یزد افزود: قرار شد جرائم و تخلفات مربوط به فضای مجازی مثل تبلیغات زود هنگام به ستاد پیشگیری از جرائم و تخلفات انتخابات اعلام شود و در مرحله اول پیشگیری و تذکر و در مرحله بعد اقدامات لازم صورت می‌گیرد.

انتهای پیام/ی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار