قهقهه های پلیس آمریکا در واکنش به اذیت کردن زن سالخورده بیمار!

ویدئویی که از دو مامور پلیس آمریکا تهیه شده، آن ها را در حال قهقهه زدن حین تماشای فیلم اذیت و آزار یک زن سالخورده بیمار نشان می دهد.

به گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، ویدئوی تکان دهنده جدیدی که منتشر شده قهقهه‌های دو مامور پلیس آمریکا را حین تماشای فیلم رفتار خشنوت آمیز خود با یک زن سالخورده بیمار به تصویر می‌کشد. در این ویدئو این دو مامور زن و مرد در حالی که با دیدن این ویدئو هیجانی شده و صدای قهقهه آن‌ها در اداره پلیس می‌پیچد و حتی مشت‌های خود را به نشانه خوشحالی و تایید این اقدام خشونت آمیز به یکدیگر نزدیک می‌کنند.

«کارن گارنر» ۷۳ ساله، یک زن سالخورده مبتلا به زوال عقل در تاریخ ۲۶ ژوئن ۲۰۲۰ به دلیل عدم پرداخت ۱۳ دلار بابت خرید از فروشگاهی در والمارت با رفتار وحشیانه این دو مامور پلیس مواجه شد. «آستین هوپ» و همکارش «داریا جلالی» ضمن وارد کردن جراحت به این زن سالخورده بیمار به شکلی وحشیانه او را بازداشت کرده بود.


بیشتر بخوانید


در ویدئوی جدیدی که توسط وکیل خانواده گارنر منتشر شده این دو مامور را در اداره پلیس و ساعاتی پس از بازداشت این زن سرگرم تماشای فیلم تهیه شده با دوربین بادی‌کم نشان می‌دهد. بنا به گفته «سارا اِسچیلکه»، وکیل خانم گاردنر این دو مامور در حالی با دیدن این فیلم سرگرم قهقهه بودند که موکل او در داخل سلول از درد به خود می‌پیچید.

بنا به گفته این وکیل، موکل او چند متر آن طرف‌تر در داخل سلول نشسته بود و از شدت درد گریه می‌کرد. این زن سالخورده در حین بازداشت توسط این دو مامور پلیس دچار شکستگی استخوان آرنج و دررفتگی بازو شده بود.

گفتنی است؛ وکیل اِسچیلکه دادخواستی را در تاریخ ۱۵ آوریل بر علیه هوپ ارائه کرده که با دستور دادستان تحقیقات از آستین هوپ، داریا جلالی و سرپرست وقت آن‌ها گروهبان فیل متزلر آغاز شده است.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۳۶ ۱۹ خرداد ۱۴۰۰
بی وجدان ها