لحظه زیبای مراسم عقد در برنامه مثل ماه/ روایت خانواده‌ای که زندگیشان با اعتیاد به هم خورد+فیلم

جدیدترین قسمت از برنامه مثل ماه، متفاوت از قسمت های قبلی به روی آنتن تلویزیون رفت.

به گزارش خبرنگار حوزه رادیو تلویزیون گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان، برنامه مثل ماه به تهیه کنندگی هادی آشتیانی و اجرای رسالت بوذری هر شب در ایام ماه مبارک رمضان روی آنتن شبکه سه می‌رود.

شب گذشته خانواده خدادادیان مهمان مثل ماه بودند که روایتگر قصه زندگیشان باشند.

در بخش ابتدایی جواد پسر خانواده حضور پیدا کرد و درباره جدایی پدر و مادرش گفت: پدر و مادر حدود ۸ سال است که از هم جدا شدند. سال ۹۷ که ازدواج کردم هیچ کدام در مراسم من حضور نداشتند.

لحظه زیبای مراسم عقد در برنامه مثل ماه/ روایت خانواده‌ای که زندگیشان با اعتیاد به هم خورد+فیلم

وی ادامه داد: پدرم اعتیاد داشت و من زخم خورده اعتیاد هستم.

مادر خانواده گفت: ۳۱ سال پیش عقد کردیم آن روز‌ها پنجم ابتدایی بودم و هیچ تصویری از زندگی مشترک نداشتم.

خدادادیان عنوان کرد: در قوچان زندگی می‌کردیم و بیشتر مشغول کشاورزی و چوپانی بودم، تا اینکه بچه‌ها بزرگ‌تر شدند، تصمیم گرفتیم راهی مشهد شویم. خودم دنبال شغل آزاد بودم و همسرم هم سرکار می‌رفت.

همسر خدادادیان عنوان کرد: من از اوایل ازدواج می‌دانستم همسرم اعتیاد دارد و تا زمانی که در روستا زندگی می‌کردیم باغ و زمین داشتیم و شرایط مالی خوب بود و در آمد داشت. اما وقتی به مشهد آمدیم شرایط متفاوت شد.

وی افزود: در مشهد مستاجر بودیم تصمیم گرفتیم همه زمین و باغ‌ها را در شهرستان بفروشیم و در مشهد خانه‌ای بسازیم. این اتفاق افتاد، اما بعد از چند سال صاحب اصلی زمین شکایت کرد که زمین برای اوست؛ او با سند آمد و خانه ما را خراب کرد و ما دوباره به صفر رسیدیم. همسرم دوباره سمت اعتیاد رفت.

روایت این خانواده ادامه پیدا کرد و آن‌ها پس از طی کردن فراز و نشیب‌های زیادی به دلیل اعتیاد دوباره مرد خانه، از هم جدا می‌شوند.

جواد پسر خانواده گفت: بعد ازجدایی پدرم را دیگر ندیدیم و خبری از او نداشتیم بعد از مدت‌ها متوجه شدیم برای ترک راهی کمپ اعتیاد شدند و دوباره باپدرم ارتباط گرفتیم.

در پایان برنامه به دلیل اینکه این خانواده کنار هم باشند خانم خدادادیان اجازه دادند صیغه عقد جاری شود و دوباره این خانواده کنار هم زندگی کنند.

لحظه زیبای مراسم عقد در برنامه مثل ماه/ روایت خانواده‌ای که زندگیشان با اعتیاد به هم خورد+فیلم

در ادامه می‌توانید، ویدئوهای این برنامه را مشاهده کنید.

 
 

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار