نوری: استقلال اکنون بهترین تیم آسیا است و سایر تیم‌ها از آبی‌ها می‌ترسند

پیشکسوت تیم فوتبال استقلال در خصوص بازی آبی پوشان مقابل الاهلی عربستان توضیحاتی را بیان کرد.

محمد نوری، پیشکسوت تیم فوتبال استقلال در گفت و گو با  خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، در مورد بازی آبی پوشان با تیم فوتبال الاهلی عربستان در چارچوب هفته پنجم رقابت‌های مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا اظهار کرد: مسابقه امشب برای هر ۲ تیم بسیار مهم است و فکر می‌کنم کسب ۳ امتیاز این بازی باعث شود که راه صعود ۲ تیم به مرحله حذفی مسابقات افزایش پیدا کند.

او ادامه داد: استقلالی‌ها در بازی رفت مقابل الاهلی، عملکرد مطلوبی داشتند؛ به طوری که احساس می‌کنم بهترین بازی چند سال اخیر خود را مقابل عربستانی‌ها انجام دادند و امشب هم با توجه به مهاجمان و خط هافبک خوبمان، می‌توانیم به این تیم ضربه بزنیم.

نوری گفت: در فاز تهاجم تیم استقلال بسیار خوب است و با توجه به ترسی که سایر تیم‌ها از این خط حمله دارند، می‌توان امیدوار بود که استقلال بتواند با گل‌های زیادی، بازی‌ خود را پیروز شود و ۳ امتیاز را کسب کند.

پیشکسوت تیم فوتبال استقلال درباره شرایط امتیازی تیم‌های استقلال و الاهلی عربستان گفت: با توجه به این که هر ۲ تیم استقلال و الاهلی ۷ امتیاز دارند، نتیجه گیری در این بازی بسیار مهم است؛ اما استرس هم در این بازی بسیار بالا است و هر تیمی بتواند تمرکز داشته باشد و مدیریت لازم را در بازی و مقابل تیم حریف اجرا کند، می‌تواند راحت فوتبال بازی کند و بازی امشب را با پیروزی پشت سر بگذارد.

نوری ادامه داد: تنها نگرانی موجود درباره استقلال خط دفاع این تیم است که امیدوارم امشب بتواند وظایف خود را به درستی انجام دهد و به مهاجمان حریف اجازه تصاحب و کنترل توپ را در محوطه جریمه خودی ندهد.

نوری در پایان گفت: امیدوارم امشب استقلالی‌ها بتوانند با انجام یک بازی خوب حریف خود را شکست دهند و هدیه‌ خوبی را به هواداران استقلال بدهند.


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار