مدیر آبفای آبادان:

کوی ملت آبادان فاقد شبکه فاضلاب است

مصطفی مهرانفر ، با اشاره به بالازدگی فاضلاب در خیابان های آبادان گفت: کوی ملت فاقد شبکه فاضلاب است.

مصطفی مهرانفر، مدیر آبفای آبادان در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از آبادان،گفت: برخی مناطق شهرستان آبادان از جمله کوی ملت، فاقد شبکه فاضلاب هستند و تنها راه رسیدگی به بالازدگی فاضلاب در این مناطق، اختصاص اعتبارات لازم برای احداث شبکه فاضلاب است‌.

او افزود: پیگیر های لازم طبق روال اداری انجام شده و قرار است اعتباراتی در این زمینه به مجری طرح که شرکت آب و فاضلاب استان خوزستان میباشد ارسال گردد.

مهرانفر علت عدم جمع آوری فاضلاب از سطح خیابان ها را نبود دستگاه دفع فاضلاب در این منطقه خواند و ادامه داد:ساکنان این منطقه از پرداخت حق دفع فاضلاب معاف هستند اما اگر تخلفی صورت گرفته و به موجب آن مبلغی بابت این موضوع از آن ها دریافت شده قابل بررسی و عودت میباشد.

او همچنین گفت: رفع پس زدگی فاضلاب در ذوالفقار ۷۹ دیروز انجام شد، این مشکل در منطقه مسکن مهر آبادان هم تا فردا رفع خواهد شد‌

سرقت دوباره درب منهول ها

مدیر آبفای آبادان در رابطه با سرقت منهول ها افزود: پیش از این جنس درب منهول ها فلزی بود که برای جلوگیری از سرقت آن ها و بروز حادثه هایی به دنبال آن، درب ها را تعویض و جنس پلی اتیلن ، جایگزین فلز شد، اما باز هم شاهد سرقت آن ها هستیم.

مصطفی مهرانفر در پایان گفت: جلوگیری از سرقت درب منهول ها فرهنگ سازی همگانی را می طلبد که رسانه ها نقش مهمی در این باره دارند.

انتهای پیام/ ا

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ستاره طهماسبی
۱۷:۱۲ ۱۶ آذر ۱۴۰۰
لطفاً رسیدگی خ بلوار کوروش را که بوی تعفن بود داره انجام بدید خودتون بیاد غروب ببینید میتونید تحمل کنید بخدا ما خجالت میکشیم مهمان بیاد برامون لطفاً رسیدگی کنید
Iran (Islamic Republic of)
فاطمه مطوری
۱۱:۳۸ ۱۸ شهريور ۱۴۰۰
لطفاً رسیدگی کنید تا کی اینجوری بمونه