توجیه مقام سودانی درباره سازش کشورش با رژیم صهیونیستی؛

بنا نیست به خاطر فلسطین دست به خودکشی بزنیم

رئیس حزب امت سودان منافع اقتصادی و خروج از فهرست حامیان تروریست را انگیزه‌های خارطوم برای عادی سازی روابط با رژیم صهیونیستی عنوان کرد.

به گزارش گروه بین الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از پایگاه عربی ۲۱، رئیس حزب امت سودان در توجیه سازش کشورش با رژیم صهیونیستی و زیر پا گذاشتن آرمان ملت فلسطین گفت: دوره اعتقادت و ایدئولوژی‌ها به سر آمده است.

این مقام سودانی با یادآوری این نکته که شرط آمریکا برای خارج کردن این کشور از فهرست حامیان تروریست، عادی سازی روابط با رژیم صهیونیستی بوده در واقع اقدام کشورش در خیانت به ملت فلسطین را توجیه کرد و گفت: بنا نیست که خارطوم به خاطر فلسطین دست به خودکشی بزند.

به گفته وی سودان برای حل مشکلات کشاورزی‌اش از فناوری‌های صهیونیست‌ها ذینفع خواهد شد و شرکت‌های سودانی با شرکت‌های صهیونیست، که برخی بذر‌های کشاورزی را تهیه و اصلاح نموده، ارتباط متقابل دارند.

این مقام سودانی در ادامه توجیهات خود افزود: دنیای امروزی تغییر کرده و ما در دنیای ایدئولوژی و اعتقادات زندگی نمی‌کنیم. این منافع اقتصادیست که جهان را هدایت می‌کند.

سودان به دنبال روی از امارات متحده عربی، بحرین و مراکش به تازگی روابط پنهانی خود با رژیم صهیونیستی را علنی کرده است. عادی سازی روابط اعراب با رژیم صهیونیستی به میانجیگری مستقیم دولت آمریکا شکل گرفته است.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار