رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان ایلام:

مجوز تردد برای انجام امورات غیرضرور درساعات ممنوعیت نیست

سرهنگ کهزادی گفت: دریافت مجوز تردد از فرمانداری‌ها و پلیس راهور دلیلی برای انجام امورات غیرضرور در ساعات ممنوعیت نیست.

سرهنگ ابوالفضل کهزادی رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام ، اظهار داشت:بررسی‌های به عمل آمده در چند روز اخیر نشان می‌دهد برخی از شهروندان به بهانه داشتن مجوز تردد از فرمانداری‌ها اقدام به تردد‌های غیر ضروری در ساعات ممنوعیت تردد و خروج از شهر در روز‌های تعطیل می‌کنند که این موضوع به منزله دور زدن قانون و مقررات می‌باشد.

او با هشدار جدی به این قبیل افراد افزود : مجوز تردد صرفا با هدف انجام کار‌های ضروری با زمان محدود صادر می‌شوند لذا استفاده از آن برای انجام سفر‌های غیرضروری و تفریحی ممنوع و مشمول جریمه خواهد بود.

رئیس پلیس راهور استان ایلام با بیان اینکه حذف جرائم کرونائی از سوابق وسیله نقلیه فرایندی زمان بر، پیچیده و نیازمند طرح در کمیسیون تخفیفت جرائم است خاطر نشان کرد : بر این اساس افراد مجوز دار می‌بایست از انجام سفر‌های غیر ضرور در ساعات ممنوعیت تردد و تعطیلات خودداری کنند، چرا که در صورت اعمال قانون به این سادگی جریمه آن‌ها حذف نخواهد شد.

سرهنگ کهزادی با اشاره اینکه مهلت اعتبار مجوز تردد یک هفته از تاریخ صدور است و درصورت انقضاء مدت یادشده، این برگه فاقد اعتبار برای تردد است گفت:افرادی که تاریخ اعتبار مجوزشان پایان پایافته می‌بایست برای تمدیداعتبار به مرجع صادرکننده مجوز مراجعه کنند.

او در پایان به کارکنان ادارات و ارگان‌هایی که بصورت شیفتی خدمت می‌کنند و ناچار به استفاده از خودروی شخصی هستند، توصیه کرد: در هنگام تردد در ساعات ممنوعیت در معابر درونشهری حتی المقدور برگه مجوز خود را به ماموران مستقر در معابر ارائه نمایند تا مشمول جریمه نشوند.

انتهای پیام / غ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.