سنگین‌ترین صف‌های خرید و فروش سهام در ۷ اردیبهشت ماه

بازار امروز با افزایش نسبی تقاضا در نماد‌های بزرگ آغاز به کار کرد.

به گزارش خبرنگار بورس گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان،امروز سه شنبه (7 اردیبهشت ماه) بازار با افزایش نسبی تقاضا در نماد‌های بزرگ و کوچک آغاز به کار کرد.

برترین صفوف تقاضا و عرضه در بورس و فرابورس در پیش گشایش

سنگین‌ترین صف‌های خرید و فروش سهام در ۷ اردیبهشت ماه

سنگین‌ترین صف‌های خرید و فروش سهام در ۷ اردیبهشت ماه

خودرویی ها بعد از مدت ها سبز پوش به میدان آمدند.هم اکنون خودرو در قیمت 207 تومان رشد بیش از 2 درصدی قیمت را تجربه می کند. خساپا در قیمت 198 تومان در حوالی صفر تابلو با نوسانات مثبت دنبال می شود.

رشد چهار هزار واحدی نماگر بورس در ۱۰ دقیقه آغازین معاملات

امروز شاخص کل بورس تهران در ساعت 9:10 در ارتفاع یک میلیون و ۱۹۱هزار واحد قرار گرفته است. نمادهای فملی، فولاد و شستا بیش‌ترین تأثیر مثبت و نمادهای خبهمن، شبهرن و ومعادن بیشترین اثر منفی را بر روند حرکت شاخص گذاشته‌اند.

امروز هم قدرت نمایی خریداران را در گروه فلزات اساسی نظاره گریم. فملی و فولاد جهش بیش از 2 درصدی قیمت را تجربه می کنند. ذوب بالاخره از کف قیمتی روزانه فاصله گرفت و هم اکنون در مدار مثبت داد و ستد می شود. کاوه و فخوز با پیشروی 3 درصدی قیمت همراهند.

عمده نمادهای گروه پالایشی در محدوده مثبت دنبال می شود. شپنا در قیمت 1083 تومان و شتران در قیمت 876 تومان پیشروی بیش از 1 درصدی قیمت را دارند. شبندر وشبریز در مدار مثبت داد وستد می شوند.

در ساعت ۹ و ۴۰دقیقه شاخص کل بورس پس از رشد پنج هزار و ۳۴۰واحدی (۰.۵درصد) در ارتفاع یک میلیون و ۱۹۲هزار واحد قرار گرفت و شاخص کل هم‌وزن بدون تغییر ماند.

آخرین قیمت ۶۸نماد حداقل یک درصد نسبت به قیمت روز قبل آن‌ها افزایش یافته و ۳۲۳نماد با کاهش بیش از یک درصدی قیمت همراه بوده‌اند.

نمادهای خساپا، شپنا، خودرو، خبهمن، فملی، برکت و شبندر در گروه پرتراکنش‌ترین‌های بورس و نمادهای کرمان، ذوب، شگویا، بپیوند، آریا، بگیلان و بجهرم در گروه پرتراکنش‌ترین‌های فرابورس قرار گرفتند. ارزش کل معاملات خرد بورس و فرابورس نیز در مجموع به حدود ۶۱۰میلیارد تومان رسید. حقیقی‌ها تا ساعت مورد اشاره رقمی در حدود ۸۰میلیارد تومان نقدینگی از بازار خارج کردند.

انتهای پیام/

برچسب ها: بورس ، بازار سرمایه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار