دوناروما در آستانه انتقال به یوونتوس / مدیران میلان جانشین جی جی را انتخاب کردند

مدیران میلان برای جانشینی دوناروما که در آستانه انتقال به یوونتوس قرار دارد، با دروازه بان تیم لیل به توافق رسیدند.

به گزارش خبرنگار دنیای ورزش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، قرارداد جیانلوئیجی دوناروما، دروازه بان جوان و ارزشمند تیم میلان  در پایان فصل تمام می‌شود و تا کنون این دروازه بان و مدیربرنامه‌های معروفش (مینو رایولا) با سران روسونری برای تمدید قرارداد به توافق نرسیده اند.  

ظاهرا دوناروما قراردادی به مبلغ ۱۰ میلیون یورو در سال از میلانی‌ها طلب کرده است؛ اما مدیران میلان اعلام کرده اند بیشتر از ۸ میلیون یورو به این بازیکن در فصل پرداخت نخواهند کرد. به همین دلیل به نظر می‌رسد موضوع تمدید قرارداد دوناروما با میلان به بن بست خورده و رایولا مذاکراتش را با یوونتوس برای انتقال رایگان دروازه بان تیم ملی ایتالیا به این باشگاه آغاز کرده است.  

مدیران یووه که از عملکرد شتزنی، دروازه بان اول خود راضی نیستند با دستمزد ۱۰ میلیون یورویی دوناروما موافقت کردند و می‌خواهند دروازه بان نخست تیم ملی ایتالیا را جایگزین دروازه بان لهستانی خود کنند.

مدیران میلان هم برای جایگزینی دوناروما، مایک مینیان، دروازه بان ۲۵ ساله و فرانسوی تیم لیل را در نظر گرفته اند و ظاهرا در رقابت بر سر جذب این بازیکن، تیم دورتموند را شکست داده اند.


بیشتر بخوانید 

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار