میانداری جواد خیابانی برای پویش مهربانی در مازندران

جواد خیابانی به منظور هماهنگی برای راه اندازی پویشی مهربانانه در دفتر مدیرکل ورزش و جوانان مازندران حضور یافت.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ،جواد خیابانی گزارشگر فوتبال که به منظور هماهنگی برای راه اندازی پویشی مهربانانه در دفتر مدیرکل ورزش و جوانان مازندران حضور یافت و از همه ورزشکاران و جوانان استان درخواست کرد برای حمایت از دانش آموزان نیازمند و تهیه اقلام و کالا‌های مورد نیازشان در همه مناطق مازندران، به میدان بیایند تا در این روز‌های سخت هیچ فرزندی از ایران برای تحصیل دچار مشکل نباشد.

او افزود: بنا داریم با مشارکت ورزش و جوانان و آموزش و پرورش استان، اقلام مورد نیاز دانش آموزان نیازمند مازندرانی را تامین کنیم و این طرح را از روز چهارشنبه و با محوریت یکی از مدارس شهرستان قائمشهر آغاز خواهیم کرد.

حسن رنگرز مدیرکل ورزش و جوانان مازندران نیز با تمجید از رفتار پهلوانانه جواد خیابانی برای حمایت از اقشار ضعیف جامعه گفت: شما سالهاست برای مردم اثبات شده اید و جایگاه تان در قلب مردم است، چراکه شهرت گذرا است و آنچه ماندنی است دعای خیر مردم است.

او افزود: جامعه ورزش و جوانان استان همواره در آوردگاه‌ها و مشکلات، ایثارگرانه و پهلوانانه اقدام کردند و مطمئنا در این پویش نیز به یاری فرزندان مستمند خواهند شتافت و سربلند خواهند بود.

مدیرکل ورزش و جوانان مازندران با اشاره به اینکه این گونه پویش ها، اقدامات اثرگذار فرهنگی و اجتماعی است که تاثیرات خوبی در جامعه دارد، گفت: دستگاه ورزش و جوانان برای این کار خیرخواهانه در کنار خیابانی خواهد ایستاد و از هیات ها، ورزشکاران و جوانان درخواست می‌کنم که برای کمک به دانش آموزان نیازمند به میدان بیایند.
انتهای پیام/س

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.