واکنش مدیرعامل باشگاه ماشین سازی به شایعه انحلال این تیم/ نجفی: احتمال تمدید قرارداد اکبرپور وجود دارد

مدیرعامل تیم فوتبال ماشین سازی در مورد مسائل مختلف توضیحاتی را بیان کرد.

حامد نجفی، مدیرعامل تیم فوتبال ماشین سازی تبریز در گفت‌وگو با خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، در خصوص نارضایتی بعضی از بازیکنان و اعضای کادر فنی این تیم از مبلغ پایین قرارداد و دریافتی کم، اظهار داشت: نارضایتی بازیکنان و مربیان را قبول ندارم. کسی که قراردادی را امضا می‌کند، حتما به طور ۱۰۰ درصد از آن رضایت دارد. مبالغ دریافتی اعضای تیم نیز درصد قابل توجهی بوده است که قبل از بازی با سایپا افزایش پیدا خواهد کرد.

او در مورد شایعه انحلال باشگاه ماشین سازی در انتهای فصل، پاسخ داد: این موضوع از ابتدا شایعه بوده است و به هیچ وجه حقیقت ندارد. این حرف‌ها از ابتدای فصل پشت باشگاه ماشین سازی بوده اند، اما امکان انحلال وجود ندارد.

مدیرعامل ماشین سازی درباره انتقال ماکیت این تیم، عنوان کرد: قرار نیست مالکیت ماشین سازی واگذار شود. در نیم فصل رقابت‌های لیگ برتر صحبت‌هایی در خصوص واگذاری انجام شد، اما هیچ کس برای خرید ماشین سازی داوطلب نشد. محمدرضا زنوزی در نهایت قبول کرد تا همچنان مالکیت ماشین سازی را بر عهده داشته باشد. در حال حاضر دیگر حرفی از واگذاری نیست.

نجفی در زمینه قرارداد علیرضا اکبرپور با ماشین سازی، بیان کرد: برنامه اکبرپور خوب بوده است و از او راضی هستیم. در ادامه ممکن است قرارداد اکبرپور با ماشین سازی تمدید شود. او در این مدت تلاش قابل توجهی داشته است و امیدوارم همکاری ما با او طولانی باشد.  

او در خصوص این که آیا ماشین سازی در لیگ برتر باقی می‌ماند یا خیر، گفت: تمام تلاشمان را انجام می‌دهیم تا ماشین سازی در لیگ برتر باقی بماند.

مدیرعامل ماشین سازی در مورد حضور کوتاه بابک آستن در سمت معاونت ورزشی این باشگاه، تصریح کرد: این انتخاب با درخواست هواداران منتفی شد. افرادی که در باشگاه ماشین سازی سِمَت می‌گیرند باید مقبول هواداران باشند.

او در مورد تغییرات احتمالی در کادر مدیریتی و فنی ماشین سازی، اظهار داشت: فعلا در کادر مدیریتی تغییری نخواهیم داشت. ضمن این که به کادر فنی هم مربی جدیدی اضافه نمی‌شود.


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار