۳ قایقران معلول برای کسب سهمیه پارالمپیک به مجارستان می‌روند

سرمربی تیم ملی پاراقایقرانی گفت: تلاش بر این است که علاوه بر کسب سهمیه پارالمپیک به مدال نیز دست پیدا کنیم.

به گزارش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، به نقل از پایگاه خبری وزارت ورزش و جوانان، مسعود مهدوی نیا، سرمربی تیم ملی پاراقایقرانی اظهار کرد: مسابقات قهرمانی جهان مجارستان که آخرین فرصت برای کسب سهمیه پارالمپیک توکیو در رشته قایقرانی است از ۱۹ اردیبهشت آغاز می‌شوند و به مدت یک هفته ادامه خواهند داشت.

وی گفت: شهلا بهروزی راد، اسلام جاهدی و مسعود قیصری قایقرانان اعزامی به این تورنمنت هستند که بهروزی راد در کلاس KL ۳ برای تعیین لاین جهت شرکت در پارالمپیک توکیو و اسلام جاهدی در کلاس VL ۲ در پاراکانو و مسعود قیصری در کلاس KL ۳ در ماده پاراکایاک مسافت ۲۰۰ متر برای کسب سهمیه رقابت خواهند کرد.

مهدوی نیا در ارزیابی از وضعیت قایقرانان اعزامی به رقابت های قهرمانی جهان مجارستان، گفت: هر ۳ قایقران از شرایط آمادگی خوبی برخوردارند و ما علاوه بر کسب سهمیه به دنبال مدال نیز هستیم.

وی با بیان این که در این دوره از بازی‌ها به دنبال افزایش سهمیه قایقرانی هستند، تصریح کرد: در پارالمپیک ریو ما تنها یک سهمیه داشتیم، اما در این دوره سعی داریم حداقل با ۳ سهمیه در پارالمپیک توکیو شرکت کنیم.

سرمربی تیم ملی پاراقایقرانی در پایان ضمن تشکر از حمایت‌های فدراسیون قایقرانی و کمیته ملی پارالمپیک، افزود: طی یک سال گذشته با وجود شیوع کرونا اردو‌های خوبی را با حمایت فدراسیون و کمیته ملی پارالمپیک برگزار کردیم و شرایط راضی کننده است.


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار