شعبانی‌بهار: تجهیزات جدید در اختیار کمانداران قرار می‌گیرد

رئیس فدراسیون تیراندازی با کمان گفت: سال گذشته کمیته ملی المپیک مبلغ ۱۵۰ میلیون تومان برای تامین تجهیزات مورد نیاز ملی‌پوشان در اختیار فدراسیون قرار داد.

به گزارش  گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، به نقل از پایگاه خبری وزارت ورزش و جوانان، غلامرضا شعبانی‌بهار، رئیس فدراسیون تیراندازی با کمان اظهار داشت: کمانداران مشکلی در خصوص کمان ندارند و کمان‌هایشان سالم و به روز است. تجهیزات مورد نیاز از جمله تیر، شفت و سایر ملزومات را به وارد کنندگان تجهیزات ورزشی سفارش داده و بخشی از این وسایل را دریافت کرده ایم.

رئیس فدراسیون تیراندازی با کمان در خصوص آماده سازی کمانداران گفت: خدا را شکر تمرینات به طور پیوسته و با رعایت شیوه نامه های بهداشتی در حال پیگیری است و متناسب با شرایط موجود تیم‌های ملی به مسابقات بین‌المللی و جهانی اعزام می‌شوند.

شعبانی‌بهار ادامه داد: مجموعه فدراسیون تیراندازی با کمان، کادر فنی و ورزشکاران تمام تلاش خود را می‌کنند و از اولین ساعات صبح تمرینات آغاز می‌شوند و ما امیدواریم این تلاش‌ها با کسب سهمیه در فرانسه به نتیجه برسند.

تیم‌های ملی ریکرو و کامپوند زنان و مردان کشورمان در حال حاضر مشغول تمرین در سایت تیراندازی با کمان آزادی هستند و قرار است ۲۵ اردیبهشت به منظور شرکت در دومین مرحله جام جهانی تیراندازی راهی لوزان سوئیس شوند.


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار