معاون توسعه بازار کشتیرانی جمهوری اسلامی ایران مطرح کرد؛

ابلاغ سند راهبردی ۵ ساله کشتیرانی/ پیشتازی و جهان ترازی در عرصه حمل و نقل دریایی

گلزاری گفت: سند راهبردی پنج ساله گروه کشتیرانی از سوی معاونت توسعه بازار ابلاغ شد.

به گزارش  گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان، امید گلزاری معاون توسعه بازار کشتیرانی جمهوری اسلامی ایران از ابلاغ سند راهبردی پنج ساله گروه کشتیرانی از سوی معاونت توسعه بازار خبر داد و گفت: در متن ابلاغ سند مذکور، همکاری و مشارکت تمامی ارکان شرکت و کارکنان گروه مورد تأکید قرار گرفته است.

به گفته این مقام مسئول لازمۀ تحقق این سند، همدلی و حمیت کارکنان گروه است.

 گلزاری افزود: از تمامی معاونان، مدیران و مدیران عامل شرکت‌های تابعه خواسته شده است تا در برگزاری جلسات تخصصی، سند راهبردی گروه را برای تمامی همکاران تشریح و تبیین کنند، به نحوی که در تمامی ارکان شرکت به عنوان یک اصل اساسی نهادینه شود.


  • بیشتر بخوانید

کالاهای وارد شده از کشورهای هند و پاکستان قرنطینه می شوند/ لغو ترددهای مسافری بین المللی


معاون توسعه بازار بیان کرد: برای اولین بار بودجه سال ۱۴۰۰ با برنامه‌های مندرج در سند راهبردی پنج ساله شرکت منطبق شده و مقرر شده است بررسی و تحقق اهداف این سند راهبردی، در جلسات ارزیابی عملکرد شرکت‌های تابعه مورد پایش قرار گیرد. 

او تصریح کرد: چشم انداز سند راهبردی گروه کشتیرانی جمهوری اسلامی ایران «پیشتازی و جهان ترازی در عرصه حمل و نقل دریایی» اعلام شده و ضمن توجه ویژه به شاخص‌های کمی و همچنین ترسیم برنامه‌ها بر مبنای شاخص‌های کلیدی، اعداد و ارقام احصا شده از برنامه و بودجه تأکید شده است.

این مقام مسئول در ادامه یاد‌آور شد: سند راهبردی کشتیرانی جمهوری اسلامی ایران با الهام از سند چشم انداز جمهوری اسلامی ایران در افق ۱۴۰۴ و همچنین اسناد و قوانین بالا دستی تهیه و تدوین شده است.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار