تصاویر جاسوسی و مشخصات خودروی برقی Mercedes-AMG GT۷۳e

شواهد حاکی از آن است که نمونه اولیه چهار درب هیبریدی Mercedes-AMG GT۷۳e ظاهر جدیدی پیدا می‌کند.

به گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، به نقل از موتور وان، مدت زمان زیادی است که می‌دانیم AMG GT چهار درب در بروزرسانی نهایی خود در قالب یک مدل هیبریدی که GT۷۳e نامیده می‌شود، دامنه جدیدی را به دست خواهد آورد.

ما قبلاً نمونه‌های اولیه نمونه الکتریکی این خودرو شرکت مرسدس را دیده‌ایم و اکنون عکاسان جاسوسی آن را دوباره شکار کرده‌اند، البته با ظاهری متفاوت. نمونه اولیه GT۷۳e که در نزدیکی مرکز آزمایش مرسدس بنز در نوربرگ رینگ دیده می‌شود، استتار سنتی تک رنگی دارد.

با این حال، این اولین بار نیست که ما این خودرو را در حال آزمایش می‌بینیم. اولین بار در ماه مارس شاهد آن بودیم که مرسدس با خودروی مسابقه‌ای فرمول ۱، ۲۰۲۱ این خودروساز ابرخودروی Project One را به چالش کشید. پس از آن در اواخر همان ماه مرسدس AMG رسما آینده برقی را با نام تجاری این خودرو نشان داد که اکنون به عنوان عملکرد E (E Performance) شناخته می‌شود.

تصاویر و مشخصات خودروی برقی Mercedes-AMG GT۷۳e 2

مشخصات موتوری AMG GT۷۳e

در بحث عملکرد، انتظار می‌رود که مدل پیشرفته AMG GT۷۳e با یک پیشرانه هیبریدی ۴.۰ لیتری توئین توربو ۸ سیلندر وارد بازار شود که ۸۰۴ اسب بخار (۶۰۰ کیلووات) و ۷۳۸ پوند فوت (۱۰۰۱ نیوتن متر) هم قدرت دارد.

تصاویر و مشخصات خودروی برقی Mercedes-AMG GT۷۳e 3

نسخه‌های به روز شده AMG GT ۴ درب کوپه، که شامل AMG GT۷۳e هم می‌شود، احتمالاً تا اواخر سال ۲۰۲۱ به عنوان یک مدل ۲۰۲۲ وارد بازار خواهد شد.

تصاویر و مشخصات خودروی برقی Mercedes-AMG GT۷۳e 4

تا آن زمان بیشتر با جزئیات و طراحی نهایی آن آشنا خواهیم شد، اما در حال حاضر آینده برای ماشین‌های برقی AMG روشن است. سال گذشته هم، توبیاس موئرس، رئیس وقت AMG تأیید کرد که مدل SL این شرکت که تا سال ۲۰۲۱ به بازار عرضه می‌شود، با AMG GT بعدی همسو می‌شود.

تصاویر و مشخصات خودروی برقی Mercedes-AMG GT۷۳e


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار