فراهانی مطرح کرد؛

بی توجهی شهرداری تهران به مصوبه شورا

عضو شورای شهر تهران گفت: رعایت قانون و اجرای مصوبات شورا مهم‌ترین انتظار اعضاء شورا از مدیران شهرداری تهران است.

به گزارش خبرنگار حوزه شهری گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، مجید فراهانی عضو شورای شهر تهران در جلسه علنی شورای اظهار کرد: رعایت قانون و اجرای مصوبات شورا مهم‌ترین انتظار اعضاء شورا از شهردار و مدیران شهرداری تهران است.

وی ادامه داد: به منظور ارتقای زیرساخت‌های لازم و توسعه و توان‌افزایی مراکز امداد و نجات در ارائه خدمات ایمنی به شهروندان، شهرداری تهران موظف است ظرف مدت سه (۳) ماه از تاریخ ابلاغ این مصوبه، لایحه «ساماندهی و یکپارچه‌سازی مراکز خدمات امداد و نجات در شهر تهران» را تهیه و به شورای اسلامی شهر تهران ارائه کند».

فراهانی گفت: متاسفانه علی رغم اتمام مهلت مقرر قانونی و گذشت مدت ۲ هزار و ۱۹۳ روز از پایان مهلت مقرر در مصوبه شاهد اقدام و ارائه لایحه از سوی شهرداری تهران نبوده ایم که شایسته است اقدام لازم از سوی شهرداری در اسرع وقت صورت گیرد.

عضو شورای شهر تهران افزود: مدیریت شهری باید مصوبات شورا را فارغ از دوره تصویب اجرایی و عملیاتی کند بر همین اساس انتظار می‌رود در اسرع وقت لایحه ساماندهی و یکپارچه‌سازی مراکز امداد و نجات در شهر تهران که نیاز شهر در مسیر ارتقاء و بهبود تاب آوری است تهیه و برای تصویب به شورا ارائه شود.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار