بازداشت دست‌کم ۳ نفر در تظاهرات علیه نتانیاهو / ضرب‌وشتم معترضان + فیلم

پلیس رژیم صهیونیستی چند معترض به فساد نتانیاهو را در مقابل اقامتگاه نخست‌وزیر صهیونیست‌ها بازداشت کرده است.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان، تایمز اسرائیل در گزارشی از بازداشت چند معترض در مقابل اقامتگاه «بنیامین نتنانیاهو» نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی، در قدس اشغالی درپی تظاهرات صهیونیست‌ها علیه فساد او، خبر داد.

امروز نیز مانند هفته‌های گذشته ده‌ها معترض مقابل اقامتگاه نتانیاهو تجمع کردند تا اعتراض خود را به او ابراز کنند. این در حالی است که دادگاه نخست‌وزیر صهیونیست‌ها به دلیل فساد مالی و رشوه همچنان در جریان است.

رسانه‌های اسرائیل در حال حاضر اعلام کردند «تاکنون دست‌کم ۳ نفر در جریان اعتراض امروز ازسوی پلیس صهیونیستی بازداشت شده‌اند.»

همچنین گفته می‌شود پلیس از ورود اتوبوسی حامل معترضان، به داخل سرزمین‌های اشغالی ممانعت کرده است. اما پلیس صهیونیستی در بیانیه‌ای اعلام کرد «دو اتوبوس را متوقف و دو نفر را بازداشت کرده است.»

روزنامه صهیونیستی جروزالم پست نیز نوشت شماری از مخالفان نتانیاهو مقابل اقامتگاه نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی در «خیابان بالفور» در قدس اشغالی و تجمع کردند.

جروزالم پست اعلام کرد به گفته شاهدان، پلیس ضد شورش با تظاهرات‌کنندگان رفتار خشونت‌آمیزی داشت و مانع حرکت اتوبوس آن‌ها برای رسیدن به مکان تجمع شد. مخالفان نتانیاهو در اعتراض به پلیس در خیابان‌ها دراز کشیدند.

هفته گذشته نیز صد‌ها نفر معترض در سرزمین‌های اشغالی علیه نتانیاهو دست به اعتراض زدند. این دومین هفته از تظاهرات پس از سه هفته وقفه پس از انتخابات اخیر رژیم صهیونیستی بود.

محاکمه نتانیاهو سال گذشته آغاز و به‌تازگی دوباره ازسر گرفته شد. وی با رد همه اتهامات علیه خود می‌گوید قربانی بگیروببندی است که توسط رسانه‌های مخالف، پلیس و دادستان‌ها سازماندهی شده است.

نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی در ۳ پرونده فساد به «فریبکاری، خیانت در امانت و رشوه‌خواری» متهم شده است. نتانیاهو رهبر حزب راست‌گرای افراطی لیکود است. پس از وارد شدن اتهامات به وی، احزاب مخالف خواستار استعفای وی از سمتش شدند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار