آخرین خبرها از ستاد ملی کرونا:

تحفه کرونایی هند در راه ایران/ لغو محدودیت های تردد در شب های قدر

با اعلام شناسایی سویه هندی ویروس کرونا، تدابیر پیشگیرانه جدیدی برای ممانعت از ورود این ویروس به کشورمان اتخاذ شد.

ایوب درویشی معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استانداری اصفهان امروز در پایان شصت و ششمین جلسه ستاد ملی کرونا که از طریق ویدئوکنفرانس برگزار شد به خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،گفت: متاسفانه به دنبال کاهش رعایت موازین بهداشتی تعداد بستری‌ها و فوتی‌های کرونایی بالا رفته و وضع هفت استان از نظر سیر صعودی کرونا وخیم است.

ایوب درویشی با اشاره به شیوع دو ویروس ووهان چین و انگلیسی گفت: با کشف سویه جدید ویروس هندی به استان‌های شرقی اعلام شده همه تدابیر لازم را برای جلوگیری از ورود کرونای هندی بکار بگیرند.

او افزود: ستاد ملی کرونا مصوب کرد با فوریت قرارگاه‌های عملیاتی در کشور تشکیل و با کمک استان‌های خراسان رضوی، خراسان جنوبی، سیستان وبلوچستان، کرمان و هرمزگان اقدامات پیشگیرانه و شدید در برابر ویروس هندی اعمال و پرواز‌های ورودی از هند با دقت کنترل شود.

معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استانداری اصفهان گفت: برگزاری مراسم شب‌های قدر و نماز عید فطر در شهر‌های آبی و زرد کرونایی برقرار می‌شود، اما برگزاری این مراسم در شهر‌های نارنجی و قرمز در مکان‌های روباز و در مدت حداکثر دو ساعت با تهویه مناسب، مجاز است.

درویشی گفت: محدودیت تردد در شب‌های قدر برای سهولت حال مردم لغو می‌شود.

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.