فروشگاه‌های پوشاک در مشهد تعطیل شدند

پس از گذشت دو هفته از اعمال تعطیلی اصناف بالاخره فروشگاه‌ها و پاساژ‌های عرضه پوشاک در مشهد تعطیل شدند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، محمدرضا دانشورنیا معاون امنیتی و انتظامی فرماندار مشهد گفت: پس از گذشت دو هفته از اعمال تعطیلی اصناف گروه‌های شغلی ۲، ۳ و ۴ بخاطر موج چهارم شیوع ویروس کرونا در مشهد بالاخره فروشگاه‌ها و پاساژ‌های عرضه پوشاک در این کلانشهر از محدودیت‌های کرونایی تبعیت کرده و تعطیل شدند.

او افزود: طی نشستی با مسئولان پاساژ‌ها و فروشگاه‌های بزرگ پوشاک مشهد گفت و گویی اغنایی انجام و قرار شد در نهایت آن‌ها تا پایان هفته مغازه‌ها را تعطیل کنند.

معاون امنیتی و انتظامی فرماندار مشهد ادامه داد: البته این اصناف مسائلی از جمله اینکه ملزم به پرداخت اجاره مغازه بوده و یا باید چک‌های خود را پاس کنند مطرح می‌کردند و از طرفی نسبت به فعالیت برخی صنوف و ادامه فعالیت بانک‌ها نیز مطالبی را مطرح کردند.


بیشتر بخوانید


دانشورنیا بیان کرد: با وجود همه مشکلات در نهایت پاساژ‌های بزرگ اعلام کردند از دستورالعمل‌های ابلاغی ستاد کرونا تبعیت می‌کنند و تبعا دیگر نیازی به ورود تعزیرات به این موضوع نیست.

اشرفی مدیر یکی از فروشگاه‌های پوشاک واقع در میدان ۱۷ شهریور مشهد گفت: در نهایت پس از گفت و گو با فرمانداری مقرر شده است مدتی پاساژ‌ها تعطیل باشند تا برای تداوم تعطیلی‌ها تصمیم گیری شود.

پیگیری ها از تعطیلی پاساژ‌های بزرگ و معروف لباس در میدان ۱۷ شهریور مشهد حکایت دارد اما دیگر فعالان این صنوف در چهارراه آزادشهر و دیگر نقاط شهر کماکان به فعالیت خود ادامه می‌دهند.

یکی از فروشندگان لباس در محدوده بلوار امامت مشهد که خواست نامش ذکر نشود گفت: فعلا با ترس و لرز فعالیت داریم، البته با حضور ماموران بهداشت دقایقی درب مجتمع‌های تجاری را می‌بندیم اما پس از رفتن آن‌ها دوباره کار خود را از سر می‌گیرم.

منبع: ایرنا

انتهای پیام//ف.ش

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.