سسما: حق فولاد مقابل النصر باخت نبود

مربی تیم فوتبال فولاد ایران درباره دیدار این تیم برابر النصر عربستان توضیحاتی را بیان کرد.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، یوسو سسما مربی تیم فوتبال فولاد ایران درباره تساوی این تیم مقابل النصر عربستان در چارچوب سومین مسابقه از مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا اظهار کرد: به تیم النصر این برد را تبریک می‌گویم. ما ظرفیت شکست داریم. روی اشتباه بچه‌گانه مدافع‌ خود این شکست را متحمل شدیم. بعد از گل آن‌ها حملات زیادی ترتیب دادیم و موقعیت‌های خوبی داشتیم، اما در به ثمر رساندن توپ‌های پایانی باید دقت بیشتری می‌کردیم.

مربی فولاد ادامه داد: در نیمه اول مالکیت توپ تقریبا مساوی بود، اما تمام شانس‌های گل نیمه نخست برای ما بود، در نیمه دوم خیلی زود گل خوردیم و پس از آن موقعیت‌های زیادی داشتیم، اما متأسفانه نتوانستیم آن‌ها را تبدیل به گل کنیم و روی یک ضد حمله گل دوم هم دریافت کردیم. تا آخرین لحظه جنگیدیم و به حملات خود ادامه دادیم.

سسما گفت: این باخت حق ما نبود. اینکه بهترین بازیکن زمین دروازه‌بان تیم حریف انتخاب شده، خودش گویای همه چیز است. به بازیکنانم افتخار می‌کنم، آن‌ها تمام توان خود را در زمین گذاشتند. دو بازی دیگر باقی مانده و بدون شک تمام سعی خود را تا لحظه پایانی خواهیم کرد.

سسما درباره خستگی بازیکنان فولاد برای ادامه مسابقات و دیدار مقابل السد عنوان کرد: ۲ روز تا بازی بعدی فاصله داریم و باید از مدیرعامل باشگاه تشکر ویژه داشته باشیم.

او ادامه داد : هنوز بازی مقابل النصر را آنالیز نکرده‌ایم. شکی در این نیست که باید بازیکنان را از نظر روحی و جسمی ریکاوری کنیم تا با فراموشی باخت مقابل النصر برای بازی‌های آتی بهترین عملکرد را داشته باشند.


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار