کرونا شیشه عمر ۲ جوان هندیجانی را شکست

مدیر شبکه بهداشت و درمان هندیجان از جان باختن ۲ جوان در این شهرستان به دلیل ابتلا به کرونا ویروس خبر داد.

داود رئیسی مدیر شبکه بهداشت و درمان هندیجان در گفت‌وگو با خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، گفت: ۲ جوان هندیجانی هر دو با سن کمتر از ۴۵ سال با درصد اشباع اکسیژن خون کمتر از ۳۰ درصد مراجعه کردند که بعد از اعزام به بیمارستان مرجع برای دریافت مراقبت‌های ویژه، جان خود را از دست دادند.

او با ابراز تاسف درخصوص این اتفاق ناگوار و تلخ بیان داشت: از جوانان و خانواده‌های هندیجانی خواهشمندم سلامت خود و اطرافیان را با سهل انگاری و بیخیالی به خطر نیندازند، چراکه خطر ویروس کرونای جهش یافته انگلیسی همه سنین را تهدید می‌کند.

رئیسی اظهار کرد: کسانیکه برای مراجعه و دریافت خدمات درمانی سهل انگاری می‌کنند، فقط شرایط را برای خود و خانواده خود سخت‌تر خواهند کرد، بنابراین استفاده از ماسک، رعایت فاصله‌گذاری اجتماعی، شست و شوی مکرر دست‌ها، اجتناب از تردد‌های غیرضروری به کاهش آمار ابتلا به بیماری کووید-۱۹ و مرگ و میر ناشی از آن و قطع زنجیره انتقال کرونا کمک زیادی می‌کند.

مدیر شبکه بهداشت و درمان هندیجان دورهمی‌های خانوادگی را عامل شیوع کرونا ویروس عنوان کرد و ادامه داد: شرکت در تجمع ها، برگزاری مراسم شادی و عزاداری، تردد‌های بین شهری و درون شهری نیز سبب انتشار بیماری می‌شوند، به همین باید متوقف شوند تا به زودی شاهد مهار آن باشیم.

انتهای پیام/گ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.