کرونا و حضور طلبه های بسیجی استان مرکزی در وسط میدان مبارزه

مسئول بسیج طلاب استان مرکزی گفت: تا زمانی که این ویروس منحوس وجود دارد پا به پای کادر درمان خواهیم بود.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک، حجت الاسلام رجبی مسئول بسیج طلاب استان مرکزی و روحانی بسیجی جهادگر در بیمارستان امیرالمومنین (ع) گفت: در راستای کمک به کادر درمان به همراه دیگر طلاب بسیجی در بیمارستان امیرکبیرحضور داریم و تا زمانی که  ویروس منحوس کرونا وجود دارد پا به پای کادر درمان خواهیم بود.

حجت الاسلام رجبی افزود: با توجه به اینکه موج چهارم کرونا در مقایسه با موج های قبلی بسیار خطرناک تر است و اکنون در وضعیت بحرانی قرار داریم در راستای فرمایش مقام معظم رهبری که فرمودند"جوانان مومن انقلابی به کمک کادر درمان بشتابند" ما نیز برای اطاعت از فرمایش رهبر، در بیمارستان امیرالمومنین در راستای کمک به کادر درمان شرکت کردیم .

او اضافه کرد: روحانیت امروز هم همچون برهه‌های دیگر انقلاب اسلامی انگیزه جهاد و خدمت را فراموش نکرده و هرجا نیاز به ادای تکلیف باشد بدون هیچ گونه چشم داشتی حضور اثربخش خواهد داشت.

مسئول بسیج طلاب استان مرکزی با بیان اینکه روحانیت و مدارس علمیه در دوران دفاع مقدس و انقلاب اسلامی همواره در خط مقدم دفاع از ارزش‌ها حضور چشم گیری داشته اند تاکید کرد: امروز در شرایط کنونی روحانیون انقلابی و طلبه‌های بسیجی همچون گذشته کمک به مدافعان سلامت در مقابله با کرونا را وظیفه خود می داند و بر خود تکلیف دانسته اند که در کنار مردم و کادر درمان باشند و تمام تلاش خود را تا ریشه کنی این ویروس منحوس به کار خواهند برد.

بر اساس رنگ بندی اعلام شده شهر‌ها از سوی ستاد ملی مدیریت کرونا در ۱۸ فروردین ۱۴۰۰ همه ۱۲ شهرستان استان مرکزی در وضعیت قرمز کرونایی قرار گرفتند که این وضعیت همچنان تغییر نکرده است.

طبق اعلام ستاد مدیریت کرونا، تعداد ابتلا و فوتی‌های کرونایی استان مرکزی افزایش چشمگیر داشته و استان مرکزی جزو استان‌های بحرانی با شیب تند ابتلا اعلام شده است.

کرونا ویروس اواخر بهمن ماه ۹۸ وارد کشور و اولین موارد در استان قم مشاهده شد و چند روز بعد در روز اول اسفند ماه همین سال اولین ابتلا به این بیماری در استان مرکزی اعلام شد؛ استان مرکزی بعد از استان قم، دومین استانی بود که ابتلا به کووید ۱۹ را اعلام کرد.

با وجود اینکه استان مرکزی جزو اولین استان‌هایی است که شیوع ابتلا به کرونا ویروس داشت، با همدلی مردم و مسئولان این ویروس مدیریت شد، اما اکنون تمام شهرستان‌های استان مرکزی در وضعیت قرمز قرار دارند.

انتهای پیام / ج

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.