حمله خرس به دوچرخه سوار در کوهستان

دوچرخه سواری که در یک کوهستان مشغول دوچرخه سواری بود مورد حمله غافلگیرانه خرس قرار گرفت.

به گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، روزانه ویدئو‌های زیادی در فضای مجازی منتشر می‌شود؛ از ویدئو‌های ورزشی و آموزشی گرفته تا ویدئو‌های سرگرمی و حوادث. اما برخی از این ویدئو‌ها پس از انتشار توجه کاربران را به خود جلب کرده و تبدیل به ویدئو‌هایی داغ می‌شوند، مانند ویدئوی فرار یک دوچرخه سوار از حمله خرس در کوهستان!

در این حادثه که در منطقه وایت فیش ایالت «مونتانا» آمریکا رخ داد این دوچرخه سوار در یک کوهستان مشغول دوچرخه سواری بود که با حمله غافلگیرانه خرس مواجه شد.

در ویدئو مشاهده می‌شود که این حیوان با دیدن دوچرخه سوار به سمت پایین کوهستان دویده و دوچرخه سوار را تعقیب می‌کند. دوچرخه سوار که با دیدن خرس جانش را در خطر می‌بیند بلافاصله اقدام به فرار می‌کند.


بیشتر بخوانید


بنا به گزارش رسانه‌های محلی، دوچرخه سوار موفق شد تا از حمله این خرس جان سالم به در ببرد. انتشار این ویدئو با واکنش کاربران نیز همراه بود. یکی از کاربران نوشت: «وای خدای من، خرس‌ها وقتی چیزی را دنبال می‌کنند چقدر سریع می‌دوند.» کاربر دیگر نوشت: «صحنه دلهره آوری بود، امیدوارم این دوچرخه سوار توانسته باشد از دست این خرس سیاه فرار کند.»

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۳۷ ۱۳ ارديبهشت ۱۴۰۰
شانس بزرگ دوچرخه سوار سرازیری بود.