مأموریت سپاه حفاظت از ارزش‌های انقلاب اسلامی

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج کهگیلویه گفت: سپاه حافظ منافع انقلاب اسلامی در سراسر جهان است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یاسوج، سید حمزه محقق‌زاده فرمانده ناحیه مقاومت بسیج کهگیلویه با تاکید بر اینکه اصحاب رسانه به عنوان افسران جنگ نرم با تمام وجود در عرصه‌ها حضور فعال دارند، گفت: خبرنگاران و رسانه‌ها در جامعه امروزی زبان گویای مردم هستند و باید با حفظ احترام مطالبه‌گر حق و حقوق مردم باشند.

سید حمزه محقق‌زاده کارنامه سپاه در عرصه‌های گوناگون را پرافتخار خواند و افزود: این نهاد انقلابی با این پشتوانه می‌تواند دستاورد‌های بزرگتری را برای نظام و مردم هدیه کند.
 
او بیان کرد: فلسفه وجودی سپاه صرفاً یک نهاد نظامی نبوده و یک نهاد ارزشی است که در هر زمان و مکان برای حفظ انقلاب و امید آفرینی ملت نقش ایفا می‌کند.

محق زاده با اشاره به اینکه نظیر سپاه را در هیچ نقطه‌ای از دنیا نداریم، افزود: ممکن است در برخی کشور‌ها وظیفه شبیه بسیج داشته باشند، اما هیچ وقت ماموریت‌های کلان سپاه را ندارند.
 
او بیان کرد: سپاه حافظ منافع انقلاب اسلامی در سراسر دنیاست و در این میان وظیفه ذاتی سازمان بسیج سازمان مستضعفان مقابله با جنگ نرم است.

محقق زاده با اشاره به اینکه سپاه خار چشم دشمنان است گفت: وقتی در بحث افراد، شخصیت‌ها و سازمان‌های تحریم شده همواره نام سپاه و سپاهیان وجود دارد نشان از آن دارد که سپاه وظیفه و رسالت خود را به خوبی دارد انجام می‌دهد.
 
انتهای پیام/ع
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.