در نیمه اول سال؛

پوشش شبکه های دیجیتال در نهبندان به ۹۷ درصد می رسد

فرماندار نهبندان گفت: پوشش شبکه های دیجیتال شهرستان نهبندان در نیمه اول سال به ۹۷ درصد می رسد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بیرجند، بیکی فرماندار نهبندان گفت: افزایش شبکه های رادیویی FM با راه اندازی یک دکل جدید از سوی صداوسیما بزودی محقق و امکان دریافت شبکه های جدید رادیویی پر تقاضا در این شهرستان فراهم می شود.

او افزود: زیرساخت لازم برای نصب فرستنده سوم (شبکه های HD) در شهر نهبندان فراهم و با تحویل فرستنده به استان اقدام می شود.

بیکی با بیان اینکه ایستگاه دیجیتال روستای میغان با توجه به تکمیل زیرساخت ها، آماده نصب فرستنده است، تصریح کرد: این ایستگاه حداکثر تا نیمه اردیبهشت ماه ۱۴۰۰ راه اندازی و افتتاح می شود.

فرماندار نهبندان بیان کرد: ایستگاه روستای توتسک زیرساخت های آن تا پایان اردیبهشت ماه تکمیل و در خرداد ماه تجهیزات از سوی صداوسیما نصب خواهد شد.

او با بیان اینکه ایستگاه روستای عشایری و مرزی خواجه منجیکو مکان یابی و وارد فاز ایجاد زیرساخت از سوی شهرستان خواهد شد، گفت: کار نصب فرستنده روستای عشایری و مرزی شندملکی بزودی انجام و مردم این روستا برای اولین بار از امکان دریافت شبکه های صداوسیما بهره مند خواهند شد.

بیکی ادامه داد: زیرساخت لازم در روستای عشایری و مرزی چاه شولک برای نصب فرستنده دیجیتال تا پایان اردیبهشت ماه از سوی شهرستان محقق می شود.

فرماندار نهبندان اظهار کرد: با توجه به آماده سازی ایستگاه روستاهای حیدرآباد و تیغدر، به محض دریافت فرستنده های ۲ واتی حداکثر در سه ماهه اول سال در این روستا نصب و دیجیتال راه اندازی خواهد شد.

او در پایان افزود: برای سال ۱۴۰۰ مقرر شد اعتبارات لازم برای ارتقای روستاهای باقیمانده فاقد دیجیتال، از سوی فرمانداری پیش بینی شود که با بهره برداری از پروژه های در دست اجرا در نیمه اول سال ، پوشش دیجیتال در سطح شهرستان نهبندان به بیش از ۹۷ درصد خواهد رسید.

انتهای پیام/ ر ف

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.