صحبت‌های شنیدنی وزیر جنگ سابق اسرائیل، درباره احتمال وقوع جنگ بین ایران و رژیم صهیونیستی + فیلم

وزیر جنگ سابق رژیم صهیونیستی، درباره احتمال وقوع جنگ بین ایران و اسرائیل صحبت کرد.

به گزارش گروه فیلم و صوت باشگاه خبرنگاران جوان، به دنبال درگیری‌های اخیر در منطقه خاورمیانه، لیبرمن وزیر جنگ سابق رژیم صهیونیستی، از احتمال وقوع جنگ، بین جمهوری اسلامی ایران و اسرائیل خبر داد.
همچنین، گروهی از کارشناسان، با اشاره به توان بالای موشک‌های ایرانی و حزب الله، اعلام کرد که اسرائیل، آمادگی لازم برای دفاع از مردم خود را ندارد.

 


بیشتر بخوانید


 
انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱۰
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۰۶ ۰۳ ارديبهشت ۱۴۰۰
حالا کی گفته باید جنگید تا اسرائیل نابود بشه . دیگه دوران جنگ های رو در رو تموم شده عزیزان .
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۳۳ ۰۳ ارديبهشت ۱۴۰۰
انقدر ترسو نباش هنوز هیچی نشده جا خوردی.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۱۷ ۰۳ ارديبهشت ۱۴۰۰
لایک داری
Iran (Islamic Republic of)
عمار
۱۲:۴۸ ۰۳ ارديبهشت ۱۴۰۰
بنام خداوند جان و خرد :
تنها و فقط و بلا شک فقط حزب و رژیم سفاک غاصب صهیونیست فاسد و فاسق جنایتکار از بین خواهد رفت و از صفحه روزگار صهیونیست فاشیست نژادپرست شیطان صفتان محو خواهد شد برای همیشه تاریخ بشریت ولی نه همه مومنین یهودیان قوم بنی اسرائیل که صهیونیستی نبوده و نیستند محو نخواهند شد فقط صهیونیستها محکوم به نابودی هستند مثل داعش تروریست جنایتکاران که محکوم به نابودیست و دیگر ظالمین و ستمگران قاتلین مجرمان سفاکان تروریستها شکنجه گران غارتگران غاصبین سفاکان عالم بشریت که محکوم به نابودی هستند در قانون و سنت عدل خداوند جل جلاله . افتاااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااد . والسلام و صلوت التماس دعا و التماس تفکر خردمندانه .
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۴۷ ۰۳ ارديبهشت ۱۴۰۰
کی از درون اسرائیل خبر داره که چی دارن ندارن؟؟
بعدشم اگه توان مبارزه مقابل ما رو نداره بیماره که اول خودش داره استارت رو میزنه ؟؟؟ ما که چیزی رو شروع نکردیم و کاریشون نداشتیم که بگیم ما اول دنبال جنگیم و ما اماده ایم و اسرائیل اماده نیست، اونا خودشون شروع کردن کسی هم که چیزی رو شروع میکنه قطعا اسباب بازی نداره زیر دستش، اونام یچیزایی دارن که دیدن میتونن با ما در بیفتن که راحت دارن مزاحمت ایجاد میکنن..
Germany
ناشناس
۱۱:۴۱ ۰۳ ارديبهشت ۱۴۰۰
عزیزان دل اسراییل بمب هسته ای داره ممکنه دیگه اسراییلی وجود نداشته باشه ولی مسلما در این صورت ایرانی هم وجود نخواهد داشت تازه همه اینها در صورتی ست که کشورهای دیگه دخالت نکنن که در این صورت اوضاع خیلی وحشتناک تر خواهد شد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۲۳ ۰۳ ارديبهشت ۱۴۰۰
حاجی ما تا حقیقتا خدا رو داریم باکی از هیچ نداریم. اگه اونا بمب هسته ای دارن ما صاحب بمب هسته ای رو داریم.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۰۲ ۰۳ ارديبهشت ۱۴۰۰
درسته اسرائیل قادرنیست جلو هزاران موشک دوام بیاورد و احتمال تلفات و خسارات بسیار زیاد است اما دست کم جهان ما دیگر امکان زندگی کردن وجود نخواهد داشت بلافاصله میلیاردها سلاح سنگین از جبهه روسی و آمریکایی آسمان را تاریک خواهند کرد وآفریقا و بخش عظیمی از آسیا توسط قدرتهاجهت گسترش جبهه به سرعت اشغال خواهد شد و جنگ داخلی و قحطی و تجاوز وگرسنگی و کشتار در سطح غیر قابل کنترل خواهد شد امیدواریم جنگ نباشد، بنظر میرسد چنین تهدید چاشنی رقابت و بیداری و سیاسی است و هرگز کشوری را حتی خیلی کوچک باشد و مهم نباشدنمیتوان نابودکرد چون صاحبان زیادی پیدامیشود که حمایت کامل جهانی بدلیل عمق فاجعه برخوردارمیشود.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۲۸ ۰۳ ارديبهشت ۱۴۰۰
چقدر شبیه فیلم های هالیودی
Iran (Islamic Republic of)
علی
۰۷:۲۸ ۰۳ ارديبهشت ۱۴۰۰
جان من بیا بجنگیم

کارت رو یکسره میکنیم به حضرت عباس قسم قول میدم زیاد درد نداشته باشه قول
آخرین اخبار