برگزاری امتحانات پایه‌های نهم و دوازدهم به صورت حضوری

مدیرکل آموزش و پرورش استان قزوین گفت: امتحانات پایه‌های نهم و دوازدهم در خرداد ماه با رعایت دستورالعمل های بهداشتی به صورت حضوری برگزار خواهد شد.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قزوین، حسنعلی اصغری مدیرکل آموزش و پرورش استان قزوین در نشست شورای معاونان اداره کل آموزش وپرورش با رعایت دستورالعمل های بهداشتی با موضوع برگزاری امتحانات در خرداد ماه برگزار شد، گفت: آزمون‌های دانش آموزان پایه نهم و دوازدهم در هر شرایطی به صورت حضوری برگزار خواهد شد.

اصغری افزود: ارزشیابی پایه دوازدهم به صورت حضوری از ۲۷ اردیبهشت آغاز و تا ۲۲ خرداد ادامه خواهد داشت، اما در پایه‌های هفتم، هشتم، دهم و یازدهم آزمون‌ها در سامانه شاد و به صورت کاملا غیرحضوری برگزار خواهد شد.

او با اشاره به اینکه آزمون سایر پایه‌های تحصیلی در شرایط زرد، نارنجی و قرمز به صورت غیرحضوری خواهد بود گفت:برای پایه‌های اول و دوم ابتدایی تنها در شرایط آبی آزمون‌ها به صورت حضوری می‌باشد.

مدیرکل آموزش و پرورش استان قزوین در ادامه گفت:در پایه‌های سوم، چهارم و پنجم ابتدایی ارزشیابی براساس اطلاعات جمع آوری شده در طول سال تحصیلی خواهد بود.

اصغری افزود: در پایه ششم با برگزاری آزمون‌های عملکردی کلاسی در دروس فارسی، ریاضی و علوم به صورت غیرحضوری می باشد.

انتهای پیام/ح

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۴۶ ۰۲ ارديبهشت ۱۴۰۰
آزمون ها نباید حضوری بشن مگه آموزش حضوری بوده که از ما انتظار آزمون حضوری دارید؟ یکم هم انصاف داشته باشید سال قبل نهم ها و دوازدهم ها نصف سال رو حضوری بودند ولی ما از اول مجازی بودیم به نظرات اولیا و دانش آموزان هم توجه کنید لطفا کمی هم دانش آموزان رو درک کنید سلامتی ما خیلی مهم تر از امتحاناته
آخرین اخبار