متلاشی شدن باند سرقت و زورگیری در عباس آباد

فرمانده انتظامی عباس آباد از متلاشی شدن باند سرقت و زورگیری در این شهرستان خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ،سرهنگ حسین عبدی فرمانده انتظامی شهرستان عباس آباد گفت: در پی اعلام شکایت فردی اهل یکی از استان‌های غربی کشور مبنی بر زورگیری و سرقت اموال وی در این شهرستان توسط افرادی که برای خرید تلویزیون به صورت اینترنتی از وی اقدام کرده بودند، موضوع در دستور کار پلیس آگاهی قرار گرفت.

او افزود: مالباخته در اظهارات خود عنوان کرده بود که از طریق سایت فروش لوازم خانگی در بانه کردستان با زورگیران آشنا و با دریافت مبلغی تحت عنوان پیش پرداخت برای تحویل کالا به این شهرستان مراجعه کرده بود، که متهمان با هدایت وی به مکانی خلوت و با تهدید قمه اقدام به سرقت ۲ دستگاه تلویزیون و همه لوازم و اموال شخصی همراه وی کردند.

سرهنگ عبدی گفت: ماموران اقدامات اطلاعاتی و بررسی‌های همه جانبه را برای شناسایی و دستگیری متهمان که با استفاده از ۲ خودروی دارای پلاک سرقتی در قالب باندی ۴ نفره اقدام به زورگیری وسرقت اموال مالباخته کرده بودند آغاز کردند.

او افزود: در ادامه این عملیات، متهمان که با تهیه کارت‌های تبلیغاتی مبنی بر فروش کالا از مرز‌های غربی کشور و سفارش خرید کالا‌های سفارشی مشابه از طریق فروشندگان کالای مربوطه آنان را به این شهرستان کشانده و اقدام به سرقت اموال آنان می‌کردند شناسایی شدند.

سرهنگ عبدی گفت: پس از هماهنگی‌های قضائی متهمان که در یک ویلای استیجاری در این شهرستان سکونت داشتند طی عملیاتی ضربتی، حین تردد در این شهرستان با ۲ خودروی پلاک مخدوش به دام افتادند.

فرمانده انتظامی شهرستان عباس آباد با بیان این که متهمان پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شدند، به شهروندان توصیه کرد: برای خرید و فروش کالا و محصولات خود از طریق سایت‌های رسمی و فروشگاه‌های معتبر و مجاز اقدام کنند.
انتهای پیام/س

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.