پرونده‌های معوقه در دادگستری تهران با اهتمام لازم تعیین تکلیف شود

قائم مقام رئیس کل دادگستری استان تهران گفت: موجودی پرونده‌ها در دادگستری استان تهران در سال ۹۹ به سطح موجودی دادگستری در سال ۹۴ رسیده است.

به گزارش خبرنگار حوزه حقوقی- قضایی گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، رئیس دادگستری شهرستان بهارستان با حضور مسئولان قضایی استان تهران و مسئولان قضایی و اجرایی شهرستان بهارستان معارفه شد.

مسعود ستایشی قائم مقام رئیس کل دادگستری استان تهران در این مراسم گفت: مردم شریف شهرستان بهارستان مردمی متدین و انقلابی، خداجو و خداترس و ولایی هستند و جمیع صفات خوب و پسندیده را دارند.

ستایشی در این مراسم با اشاره به دعا‌های ماه مبارک رمضان گفت: دستگیری از فقرا و مستمندان و مطالبات و برطرف کردن مشکلات مردم توسط مسئولین در این ماه مبارک اشاره کرد و تاکید کرد: درب اتاق‌های مسئولین به روی مردم باید باز باشد و پاسخگویی مناسب به مردم را یک وظیفه بدانیم.

وی اجرای نص صریح سند تحول قضایی را ضروری دانست و اظهار داشت: همه کار‌هایی که مسئولان و همکاران قضایی و اداری در دادگستری انجام می‌دهند، برای تجلی عدالت و رضایت مندی مردم است.

قائم مقام رئیس کل دادگستری استان تهران خاطرنشان کرد: شهرستان بهارستان از پتانسیل‌های بالا و مزایای زیادی برخوردار می‌باشد؛ شهرک‌های صنعتی متعدد، وجود اراضی کشاورزی کم نظیر، جمعیت جوان شهرستان و تنوع در زمینه توسعه گردشگری و در بخش و عرضه محصولات تولید داخل در بهارستان در سال پشتیبانی تولید و مانع زدایی‌ها بیانگر اهمیت و ضرورت توجه ویژه به این شهرستان همجوار پایتخت است.

وی افزود: موجودی پرونده‌ها در دادگستری استان تهران در سال ۹۹ با تلاش صورت گرفته و کاهش چشمگیر به سطح موجودی دادگستری در سال ۹۴ رسیده است و لازم است با اهتمام لازم پرونده‌های معوقه باقی مانده نیز تعیین تکلیف شود.

قائم مقام رئیس کل دادگستری استان تهران همدلی و هم افزایی مسئولین برای برطرف کردن مشکلات مردم را ضروری دانست.

محمد رضا مرادی حق گو معاون منابع انسانی و امور فرهنگی دادگستری استان تهران نیز در این مراسم گزارش آماری از عملکرد دادگستری شهرستان بهارستان ارائه کرد و گفت: شهرستان بهارستان رتبه یک در عملکرد دادگستری ورتبه دوم در عملکرد دادسرا در استان تهران را داشته است.

در این مراسم از خدمات محمد قیاسی مرادی تقدیر شد و هاشم امامی به عنوان رئیس جدید دادگستری بهارستان حکم انتصاب خود را از مسئولان قضایی پایتخت دریافت کرد.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار