ادعای فرمانده سنتکام: ایران حرکت تجارت آزاد را تهدید می‌کند

فرمانده سنتکام مدعی شد ایران حرکت تجارت آزاد را تهدید کرده و از شهروندانش در منطقه سوء استفاده می‌کند.

به گزارش گروه بین الملل باشگاه خبرنگاران جوان، به نقل از الجزیره، فرمانده نیرو‌های مرکزی آمریکا در اظهاراتی مدعی شد ایران حرکت تجارت آزاد را تهدید کرده و از شهروندانش در منطقه سوء استفاده می‌کند.

فرمانده سنتکام همچنین در ادامه ادعا‌های خود افزود: ما هر آنچه را که نیاز باشد، برای خروج ایمن و منظم از افغانستان بکار خواهیم بست.

فرمانده سنتکام گفت :رئیس جمهور بایدن تأکید کرد که جلوگیری از دستیابی ایران به سلاح هسته ای اولویت اصلی است. همواره در تلاش هستیم تا ایران را از هدف قرار دادن ما و شرکایمان در منطقه باز داریم.

گفتنی است پیشتر جیک سالیوان مشاور امنیت ملی کاخ سفید روز یکشنبه در گفتگو با شبکه فاکس نیوز تصریح کرد: با وجود نگرانی جمهوریخواهان، بایدن رییس جمهوری آمریکا تصمیم ندارد تا نسبت به افغانستان بی توجه شود و اجازه نخواهد داد این کشور دوباره به منبع ترور تبدیل شود.

این در حالی است که «میچ مک کانل» رهبر اقلیت سنا روز چهارشنبه گفت که با خروج از افغانستان، ایالات متحده این کشور را کادو کرده و دوباره در اختیار طالبان خواهد داد.

سالیوان افزود: اگرچه جمهوری خواهان می‌ترسند که با عقب نشینی نیرو‌های آمریکایی از افغانستان تهدید‌های جدیدی بوجود آید یا تهدید‌های قدیمی برای بازیابی قدرت دوباره رخ نماید، بایدن اجازه نمی‌دهد که چنین اتفاقی بیفتد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۷
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
m
۱۲:۱۸ ۰۱ ارديبهشت ۱۴۰۰
اگر از این وضعیت ناراحت هستید میتونید گورتون رو گم کنید برید کشورتون و پا رو دم شیر نذارید!!!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۳۷ ۰۱ ارديبهشت ۱۴۰۰
سنتکام و نیروهای تروریستی آن در منطقه باعث افول آمریکاشدند. اما با دروغگوئی و ایران هراسی نقش موثر خود را در برهم زدن اوضاع بین الملی به دیگران و از جمله ایران منتسب می نمایند.
-
ناشناس
۰۹:۱۲ ۰۱ ارديبهشت ۱۴۰۰
از کی تا حالا تروریست های سنتکام از امنیت صحبت می کنند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۶:۲۵ ۰۱ ارديبهشت ۱۴۰۰
بدای بیان سنتکام ، لفظ تروریست فراموش نشه، فرمانده نیروهای تروریست سنتکام، هیچ وقت جنایت کثیفشون در به شهادت رسوندن سردار عزیزمون فراموش نمی کنیم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۳۹ ۳۱ فروردين ۱۴۰۰
نه اینکه خود آمریکا با مجازات دیگران به خاطر تجارت با ایران ، خیلی به تجارت آزاد احترام گذاشته و میزارند. جالب تر اینکه نیروی تروریستی سنتکام شده قاضی تجارت جهانی و آزاد.
Iran (Islamic Republic of)
یک دانشجو
۲۳:۱۸ ۳۱ فروردين ۱۴۰۰
ببینید با چه پررویی از سستی دولت مردان ما سوئاستفاده می کند و شرارت خودشان را به نام ما می گویند ؟؟؟؟ . دولت که زبان ندارد . اما انصافا سخنگوی وزارت خارجه مثل اونها نیست . کاش با صدای بلند مسبب ناامنی تجاری خلیج فارس و آبهای بین المللی را در جلسات سخنگویی اش فریاد بزند و بگوید که اگر آمریکا از توافقاتش خارج نمی شد و اسراییل تروریست دولتی انجام نمی داد و ...... ، خدشه ای به تجارت وارد نمی شد .
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۴۰ ۳۱ فروردين ۱۴۰۰
بايد ميگفتيد. فرمانده تروريستي سنتکام
آخرین اخبار