اعطا مطرح کرد:

استقبال اشتباه و زودهنگام حناچی از انتخابات/ ممانعت از انتشار اخبار شورا در همشهری

سخنگوی شورای شهر تهران گفت: شهردار تهران به شیوه اشتباه و با تحلیل غلط به استقبال زودهنگام انتخابات رفته است.

به گزارش خبرنگار حوزه شهری گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، علی اعطا سخنگوی شورای شهر تهران در جلسه علنی شورا گفت: اخیراً مطلع شدم که با دستور شهردار تهران با دستاویز شائبه تبلیغات انتخاباتی در انتشار مباحث صحن شورا از قبیل برخی نطق‌ها و تذکر‌ها در روزنامه همشهری، محدودیت‌هایی اعمال شده است.

وی ادامه داد: طبیعی است که آنچه شورا در ماه‌های پایانی در قالب نطق‌های انتقادی، تذکر و پیگیری مطرح خواهد کرد، به این منظور است که نتیجه اقدامات، تلاش‌ها و تغییر رویه‌ها در اداره امور شهر را بررسی و دنبال کند.

سخنگوی شورای شهر تهران بیان کرد: حتماً در ماه‌های پیش رو مباحث انتقادی در صحن شورا بیشتر می‌شود و آنچه طی چهار سال توسط اعضای شورا دنبال شده است با جدیت بیشتری و با ادبیات منتقدانه و دغدغه مندی‌های بیشتر در صحن، مطرح خواهد شد تا شاید بتوان از اجرا و تحقق مصوبات پارلمانی مانع زدایی کرد.

اعطا اضافه کرد: همشهری رسانه شهر و مدیریت شهری است و ایجاد محدودیت در انعکاس محتوا و مطالب صحن با بهانه انتخابات، ۲ برداشت ایجاد می کند که برداشت خوشبینانه این است که شهردار محترم به شیوه اشتباه و با تحلیل غلط به استقبال زودهنگام انتخابات رفته اند.

وی افزود: مگر نتیجه بررسی صلاحیت‌ها مشخص شده است که افراد، رسماً وارد رقابت انتخاباتی شده باشند تا به این بهانه در مسیر انعکاس مباحث صحن در روزنامه مدیریت شهری مانع ایجاد شود؟

سخنگوی شورای شهر تهران گفت: در مطالب ماه‌های پایانی شورا، جهت پیگیری نتایج ۴ ساله نکات بسیار مهمی می‌توان یافت، در حدی که در طرح پیشنهادی که اخیراً به تصویب شورا رسیده، شهردار تهران ملزم به ارائه گزارش عملکرد چهار ساله در صحن علنی شورا در ماه‌های پیش رو شده است.

وی تاکید کرد: آیا به بهانه انتخابات قرار است مانع جریان آزاد اطلاعات و مباحث مهم ماه‌های پایانی در رسانه اصلی شهر شویم؟

اعطا یاداور شد: اگر به جای شهردار تهران بودم؛ در شرایطی که همکاران ما در بدنه شهرداری از جان خود برای اداره این شهر مایه گذاشتند، به جای اخلال در انعکاس مناسب مباحث شورا در روزنامه همشهری، از فعالیت مدیرانی که اقداماتشان شائبه فعالیت انتخاباتی است، ممانعت می‌کردم.

سخنگوی شورای شهر تهران اظهار کرد: پیشنهاد می‌کنم آقای شهردار یک سوزن به خود و بعد یک جوالدوز هم به شورا بزنند و از فعالیت آن دسته از مدیرانی ممانعت کنند که بر اساس پیش‌بینی‌های خود از دوره آینده، مشغول لابی‌های نامتعارف با کسانی هستند که تصور می‌کنند در تثبیت موقعیت آنان در آینده موثر هستند.

انتهای پیام/

برچسب ها: شورای شهر ، انتخابات
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار