لیگ برتر فوتسال/ فرش آرا مقاومت البرز را در هم کوبید

هفته ششم از دور نهایی مسابقات لیگ برتر فوتسال با برگزاری ۲ دیدار به پایان رسید.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان،  هفته ششم از دور نهایی مسابقات لیگ برتر فوتسال با برگزاری ۲ دیدار در شهر‌های مختلف کشور پیگیری شد. در هفته گذشته تیم‌های مس سونگون و سن ایچ ساوه موفق شدند حریفان خود را شکست داده و دیدار گیتی پسند برابر مقاومت البرز با تساوی ۲ - ۲ به اتمام رسید. نتایج بازی‌های هفته ششم از دور نهایی لیگ برتر به شرح زیر است:

مقاومت البرز یک - فرش آرای مشهد ۴

تیم‌های مقاومت البرز و فرش آرای مشهد از ساعت ۲۱:۳۰ یکشنبه رو در روی یکدیگر قرار گرفتند. در این مسابقه که به میزبانی مقاومت البرز و در سالن بدون تماشاگر انقلاب کرج برگزار شد، در پایان تیم فرش آرا موفق شد در دیداری پر گل و با نتیجه ۴ بر یک از سد میزبان خود عبور کند. برای فرش آرا در این مسابقه حامد عبداللهی، اکبر کاظمی (۲ گل) و بهمن جعفری موفق به گلزنی شدند و تک گل مقاومت هم در این مسابقه توسط رضا تمیزی به ثمر رسید.


بیشتر بخوانید


سن ایچ ساوه ۲ - کراپ الوند قزوین یک

در آخرین دیدار این هفته هم ۲ تیم سن ایچ ساوه و فرش آرای مشهد از ساعت ۲۲ یکشنبه در سالن خالی از تماشاگر فجر ساوه مقابل هم قرار گرفتند و در پایان تیم سن ایچ موفق شد با نتیجه ۲ بر یک از سد شاگردان رضا لک در تیم کراپ الوند قزوین عبور کند. مهدی عامری و رضا سپندار موفق شدند برای سن ایچ در این مسابقه گلزنی کنند و تک گل کراپ را هم محسن فرهمند به ثمر رساند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار