طباطبایی: پرداخت بودجه در ابتدای سال ۱۴۰۰ باعث شد فدراسیون‌های المپیکی از برنامه‌های خود عقب نمانند

رئیس فدراسیون کاراته در خصوص آخرین وضعیت این فدراسیون توضیحاتی را بیان کرد.

به گزارش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، حسن طباطبایی رئیس فدراسیون کاراته درخصوص پرداخت بودجه به فدراسیون‌ها از سوی وزارت ورزش و جوانان اظهار داشت: ورزش کشور سال سختی را پشت سر گذاشت و شرایط کرونایی باعث شد در ابتدای شیوع این ویروس، لیگ‌ها و اردو‌های ورزشی تحت تاثیر قرار بگیرند. در ادامه با برنامه ریزی و مدیریت خوب وزارت ورزش و جوانان و ستاد مقابله با کرونا در ورزش، فدراسیون‌ها با رعایت شیوه نامه‌های بهداشتی به روند سابق خود بازگشتند.

او افزود: با وجود مشکلات اقتصادی که در کشور وجود داشت در آستانه شروع بازی‌های المپیک، وزارت ورزش و جوانان حمایت خود را از فدراسیون‌های المپیکی و دیگر فدراسیون‌ها ادامه داد و اردو‌ها و تمرینات برگزار شد. پرداخت بودجه در ابتدای سال ۱۴۰۰ باعث شد فدراسیون‌های المپیکی از برنامه‌های خود عقب نمانند.

رئیس فدراسیون کاراته خاطرنشان کرد: کمتر از ۱۰۰ روز دیگر کاروان المپیکی کشورمان عازم توکیو می‌شود. حمایت‌های صورت گرفته از سوی وزارت ورزش و جوانان و کمیته ملی المپیک باعث خواهد شد ورزشکاران با روحیه بهتر راهی مسابقات شوند و امیدواریم بهترین نتیجه برای کاروان ورزشی ایران در توکیو رقم بخورد.


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار