عملیات پهپادی نیرو‌های یمنی علیه پایگاه هوایی عربستان

نیرو‌های یمنی به پایگاه هوایی ملک خالد حمله پهپادی کردند.

به گزارش گروه بین الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از شبکه الجزیره، نیرو‌های یمنی، پایگاه هوایی ملک خالد عربستان را هدف حمله قرار دادند.

یحیی سریع، سخنگوی نیرو‌های مسلح یمن گفت: ما عملیاتی تهاجمی را علیه پایگاه هوایی ملک خالد در خمیس مشیط با یک پهپاد به انجام رساندیم.

سخنگوی نیرو‌های مسلح یمن همچنین گفت: در این عملیات یک پایگاه حساس نظامی هدف قرار داده شده که به دقت مورد اصابت قرار گرفت.

سخنگوی نیرو‌های مسلح یمن همچنین گفت پایگاه هوایی ملک خالد با پهپاد قاصف 2k هدف قرار داده شده است. او همچنین تصریح کرد: این حمله در پاسخ به تجاوز و محاصره ادامه دار کشور ما به انجام رسیده است.

صبح امروز نیز «محمد علی الحوثی» عضو شورای عالی سیاسی یمن به نشست اخیر شورای امنیت درباره یمن و اعلام اینکه این کشور در معرض قحطی و گرسنگی است، واکنش نشان داده بود.

او در پیامی توئیتری نوشته بود: بیانیه شورای امنیت آنچه را قبل از نشست این شورا انتظار داشتیم تاکید کرد و البته نداشتن استاندارد و معیار مشخص و نداشتن رویکرد صادقانه این شورا را به اثبات می‌رساند.

الحوثی افزود: برای شورای امنیت مناسب نیست که چنین عملکرد سستی را در همه سطوح انجام دهد.

عضو شورای عالی سیاسی یمن تاکید کرده بود: ما کشور‌های تجاوزکار و شورای امنیت را در قحطی و گرسنگی یمن مسئول می‌دانیم؛ زیرا همین شورایی که از گرسنگی مردم نگران است، شریک این حملات و تجاوزهاست.

او خطاب به کشور‌های متجاوز تاکید کرده بود: ادعا‌ها و مانور‌های سیاسی را دوست نداریم و شما باید درک کنید که ما چانه زنی بر سر مسائل انسانی و جنایاتی که حتی در قوانین مورد استناد شما جرم تلقی می‌شود مانند محاصره و ادامه تجاوزات را نمی‌پذیریم. در آینده، پیروزی مردم یمن بر تروریسم و جنایات شما محقق خواهد شد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار