انتقاد ترکیه از سیاست‌های تهاجمی رژیم صهیونیستی علیه فلسطینیان

وزارت خارجه ترکیه در بیانیه‌ای از رژیم صهیونیستی به دلیل سیاست‌های تهاجمی‌اش علیه فلسطینیان به خصوص در ماه رمضان انتقاد کرد.

به گزارش گروه بین الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از خبرگزاری آناتولی، ترکیه از رژیم صهیونیستی خواست که سیاست‌های تهاجمی خود علیه فلسطینیان را متوقف کند.

وزارت خارجه ترکیه در بیانیه ای اعلام کرد: چنین سیاست‌هایی صلح و ثبات منطقه را خدشه دار می‌کند و افزایش سیاست‌های  خشونت بار  علیه فلسطینیان در ماه رمضان  نگران کننده است. 

در این بیانیه آمده است که مقامات اسرائیلی با جلوگیری از ورود مسلمانان به مسجد الاقصی در ماه رمضان، آزادی عبادت فلسطینیان را محدود می‌کنند و آن‌ها همچنان به گسترش شهرک‌های غیرقانونی در اراضی اشغالی فلسطین ادامه می‌دهند.

پلیس رژیم صهیونیستی عصر روز سه‌شنبه سیم‌های بلندگو‌های مسجدالاقصی را قطع کرد و مانع از پخش اذان مغرب در نخستین شب ماه مبارک رمضان در این مسجد شد.

همچنین وزارت خارجه ترکیه اظهار کرد: حملات هوایی اخیر رژیم صهیونیستی به غزه آخرین نمونه از سیاست‌های تهاجمی آن بود.

روز پنجشنبه، ارتش رژیم صهیونیستی در توئیتر ادعا کرد که اهداف متعلق به گروه مقاومت فلسطین شامل  یک کارخانه مهمات سازی و یک تونل مورد استفاده برای حمل سلاح در غزه را مورد اصابت قرار داده است.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار