سرهنگ همه‌خانی خبر داد؛

توقیف خودروی ۲۰۶ در بزرگراه یاسینی به علت لایی کشی

معاون آموزش و فرهنگ ترافیک پلیس راهور تهران از توقیف سواری ۲۰۶ در بزرگراه یاسینی به علت انجام حرکات مخاطره آمیز خبر داد.

به گزارش گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، سرهنگ علی همه خانی معاون آموزش و فرهنگ ترافیک پلیس راهور تهران بزرگ گفت: بعد از ظهر جمعه در ساعت ۱۵:۳۰ در رصد شبانه روزی معابر و بزرگراه‌های پایتخت به جهت بررسی لحظه به لحظه ترافیک شهر تهران و با کمک رصد تصویری همکاران بنده در مرکز کنترل ترافیک هوشمند پلیس راهور فاتب، مشخص شد که یک دستگاه سواری ۲۰۶ در بزرگراه یاسینی بعد از خجیر مشغول لایی کشی و انجام حرکات مخاطره آمیز است.

سرهنگ همه خانی افزود: اقدامات مخاطره آمیز این راننده تمامی نداشت و پس از مشاهده همکاران در این مسیر راننده به صورت خلاف جهت بزرگراه را تا بیمارستان لواسانی طی کرد.

وی ادامه داد: با توجه به خلوتی معابر در روز جمعه و لایی کشی و سرعت بالا و حرکات مارپیچ این ۲۰۶ و احتمال بروز خطر برای خود راننده و دیگر رانندگان با هماهنگی به عمل آمده با رییس منطقه ۱۳ پلیس راهور فاتب این سواری با انجام اقدامات ترافیکی در همان محدوده متوقف و توقیف و برابر قانون به پارکینگ منتقل شد.

معاون آموزش و فرهنگ ترافیک پلیس راهور تهران بزرگ ادامه داد: پلیس به محض رویت خودرو‌هایی که با لایی کشی و انجام حرکات مخاطره آمیز نظم و ترافیک پایتخت را برهم می‌زنند و هیچ گونه مدارک و بیمه‌ای نیز همراه ندارند برخورد کرده و این گونه خودرو‌های هنجارشکن را طبق قانون به پارکینگ منتقل می‌کند.

وی از همشهریان تهرانی خواست تا با مشاهده این نوع حرکات و اقدامات از سوی رانندگان که باعث سلب آسایش عمومی می‌شوند حتما با پلیس ۱۱۰ تماس حاصل کنند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار