۵۴ پرونده برای متخلفان کرونایی در هشترود تشکیل شد

 رئیس دادگستری هشترود گفت: ۵۴ پرونده برای متخلفان کرونایی که نسبت به محدودیت‌ها و ممنوعیت‌ها بی‌تفاوت بودند در هشترود تشکیل شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از تبریز، استادی  رئیس دادگستری هشترود گفت: بیشتر پرونده های تشکیل شده در دادگستری هشترود مربوط به برگزاری مراسم عزا و عروسی در ایام کرونایی است.

او افزود: افرادی که به هشدار‌های ستاد ملی مبارزه با کرونا بی تفاوت هستند و اقدام به برگزاری مراسم مختلف می‌کنند به انجام خدمات عمومی در شهرداری، بهزیستی و بیمارستان محکوم خواهند شد.

او گفت: خرید ماسک و پخش میان مردم و تهیه بسته‌های معیشتی برای خانواده‌های زندانیان یکی دیگر از احکامی خواهد بود که به متخلفان و محکومین کرونایی صادر خواهد شد.

استادی با بیان اینکه پرونده متخلفان کرونایی کیفری است، گفت: تهدید علیه بهداشت عمومی جرم تلقی شده و با مخلان نظم عمومی و بهداشتی برابر ماده ۶۸۸ قانون مجازات اسلامی برخورد می‌شود.

استادی  همچنین از صدور رای برای ۴۳ پرونده طی پارسال خبر داد و گفت: این پرونده‌ها با اعلام احکام مختلف از جمله حبس و جریمه نقدی، مختومه شده و مابقی پرونده‌ها در حال رسیدگی می‌باشند.

انتهای پیام/ک

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار