ثبت اینترنتی سفارش کتاب درسی دانش‌آموزان در زنجان آغاز شد

معاون پشتیبانی اداره‌کل آموزش‌وپرورش زنجان گفت: ثبت سفارش کتاب‌های درسی برای همه پایه‌های تحصیلی از روز ۲۲ فروردین‌ماه آغاز شده است.

به گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از زنجان،حسنلو معاون پشتیبانی اداره‌کل آموزش‌وپروش استان زنجان با اشاره به اینکه طبق هماهنگی‌های صورت گرفته ثبت سفارش کتاب‌های درسی برای همه پایه‌های تحصیلی و رشته‌ها از روز ۲۲ فرودین‌ماه آغاز شده است، گفت: ثبت نام برای پایه‌های اول، هفتم و دهم نیز از ۶ تیرماه آغاز می‌شود.


او ادامه داد:  ثبت سفارش کتاب‌های درسی برای همه پایه‌های تحصیلی و رشته‌ها از روز ۲۲ فرودین‌ماه آغاز شده است.

معاون پشتیبانی و توسعه اداره‌کل آموزش‌و پرورش استان زنجان افزود: ثبت نام برای پایه‌های اول، هفتم و دهم نیز از ۶ تیرماه آغاز می‌شود.

او با اشاره به اینکه دانش‌آموزان پایه‌های تحصیلی دوم تا ششم، هشتم و نهم، یازدهم و دوازدهم، از ۲۲ فروردین‌ماه تا ۲۲ خردادماه ثبت سفارش می‌کنند، ادامه داد: پایه‌های اول، هفتم و دهم نیز از ۶ تیرماه تا ۱۶ شهریورماه فرصت ثبت سفارش دارند.

حسنلو با بیان اینکه ثبت سفارش کتاب‌ها تنها از طریق پایگاه اینترنتی irtextbook.ir یا irtextbook.com انجام می‌شود، اعلام کرد: فرآیند توزیع کتاب‌های درسی نیز از ۲۲ اردیبهشت‌ماه آغاز خواهد شد.

معاون پشتیبانی و توسعه اداره‌کل آموزش‌و پرورش استان زنجان با اشاره به اینکه امکان ثبت‌نام با کد ملی و اطلاعات شناسنامه‌ای دانش‌آموز فراهم است، بیان کرد: این ثبت‌نام به فرض قبولی در همان پایه تحصیلی فعلی فراهم و پرداخت‌ها نیز به صورت اینترنتی است.

او ادامه داد:خانواده‌هایی که فرزندشان از مدرسه‌ای به مدرسه دیگر منتقل شده و یا تغییر رشته داده است، می‌توانند از ۱۲ تیرماه اطلاعات خود را ویرایش و اصلاح کنند.



انتهای پیام/ف

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.