دبیر شورای عالی مناطق ویژه اقتصادی کشور تاکید کرد؛

ضرورت مانع زدایی ها از سر راه تولیدکنندگان

دبیر شورای عالی مناطق ویژه اقتصادی کشور در بازدید از منطقه ویژه سلفچگان قم بر رفع موانع تولید تاکید کرد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قم، حمیدرضا مومنی، مشاور رئیس جمهور و دبیر شورای عالی مناطق ویژه اقتصادی کشور در بازدید از منطقه ویژه سلفچگان با تاکید بر رفع موانع تولید و حمایت از صاحبان صنایع ، هدف از این بازدید را رفع موانع تولید و اقدام در جهت حمایت از تولیدکنندگان عنوان کرد.

او شناسایی مشکلات تولیدکنندگان و پیگیری موانع تولید را از برنامه‌های بازدید از کارخانجات منطقه ویژه سلفچگان عنوان کرد و  حوزه پشتیبانی واحد‌های تولیدی و تامین منابع مالی در حوزه رفع موانع در زمینه تامین ارز و تامین منابع مالی از سوی بانک‌ها را از اهداف این سفر نیم روزه برشمرد.

استاندار قم نیز با اشاره به شناسایی واحد‌های تولیدی راکد، حمایت از واحد‌های تولیدی موفق را از اهداف استانداری قم برشمرد و گفت: برای جذب سرمایه‌های جدید خط توسعه اقتصادی منطقه در حال اجرا است و برای پشتیبانی از این سرمایه‌ها نیاز به پشتیبانی‌ها از جمله اتصال منطقه ویژه سلفچگان به خط ریلی سراسر کشور دارد.

سرمست توسعه واردات و صادرات در مناطق آزاد را از دیگر موارد حمایتی برای تولیدکنندگان عنوان کرد و از ارائه خدمات مشاوره به واحد‌های تولیدی خبر داد.

بازدید از چهار واحد تولید پارچه رومبلی، تولید ظروف آشپزخانه و گفت وگو با تولیدکنندگان در خصوص مشکلات تولید از برنامه‌های امروز بود.

انتهای پیام/ش

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۰:۰۶ ۲۷ فروردين ۱۴۰۰
آدم خوبی وخیلی پخته نظرات خیلی مهمی ونخبه است
آخرین اخبار