توزیع ۸ هزار بسته معیشتی بین نیازمندان کبودرآهنگ

فرمانده سپاه شهرستان کبودراهنگ از توزیع بیش از ۸ هزار بسته معیشتی بین نیازمندان این شهرستان خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان،  سرهنگ محمود بداغی، فرمانده سپاه شهرستان کبودراهنگ گفت: توزیع ۴۰۰ بسته معیشتی به ارزش هر بسته ۵۰۰ هزار تومان در بین خانواده‌های آسیب پذیر شناسایی شده را از جمله برنامه‌های استقبال از ماه مبارک رمضان برشمرد.

او افزود: در وضعیت افزایش شیوع ویروس کرونا و همه گیری این بیماری نیاز است برای حمایت از اقشار آسیب پذیر با اجرای رزمایش‌های فرهنگی، اقتصادی به کمک همشهریان بشتابیم، بر همین اساس هدف بر این است در سپاه شهرستان کبودراهنگ به همت مردم، خیرین و بسیجیان پایگاه‌های مقاومت شهرستان با توزیع بسته‌های معیشتی گره‌ای کوچکی از مشکلات مردم را باز کنیم.

فرمانده سپاه شهرستان کبودراهنگ با اشاره به تعداد بسته‌های توزیع شده در رزمایش یازدهم گفت: در آستانه ماه مبارک رمضان بیش از ۴۰۰ بسته معیشتی به ارزش هر بسته ۵۰۰ هزار تومان در بین اقشار آسیب پذیر شناسایی شده شهرستان توزیع شد.

او افزود: با شیوع بیماری کرونا و با توجه به آسیب جدی این بیماری در معیشت و اقتصاد برخی خانواده‌ها به همت نیرو‌های بسیجی و خیرین شهرستان در یک سال گذشته بیش از ۸۰۰۰ بسته معیشتی، آموزشی و بهداشتی به ارزش پنج میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان در بین خانواده‌های آسیب پذیر کرونایی توزیع شده است.

بداغی عنوان کرد: به منظور اجرای فرمان مقام معظم رهبری مبنی بر اجرای سراسری رزمایش کمک‌های مؤمنانه و کمک به خانواده‌های آسیب دیده از کرونا یازدهمین مرحله از این رزمایش همزمان با فرارسیدن ماه مبارک رمضان با تهیه و توزیع ۴۰۰ بسته معیشتی در سالن ۹ دی سپاه ناحیه کبودراهنگ انجام شد.

او ادامه داد: در مجموع تاکنون در این رزمایش ۸ هزار خانواده نیازمند شناسایی شده که در ۱۱ مرحله از این رزمایش، ۱۲ هزار بسته معیشتی بین این خانواده‌ها توزیع شده است.

فرمانده سپاه شهرستان کبودراهنگ گفت: ۲۵۰ دستگاه گوشی و تبلت و ۱۲۰۰ بسته لوازم التحریر برای دانش آموزان، ۵۱ سری لوازم خانگی، ۸۵ رأس دام ذبح شده برای توزیع گوشت گرم، توزیع پوشاک از دیگر اقلامی است که تاکنون در این رزمایش تهیه و توزیع شده است.
انتهای پیام/ب

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.