جانشین فرمانده انتظامی تهران بزرگ:

خدمتگزاری به مردم توفیق بزرگی است

سردار هداوند گفت: کلانتری‌ها باید به خوبی به مشکلات مردم رسیدگی کنند و به گونه‌ای برخورد نمایند که مردم با رضایت از کلانتری خارج شوند.

به گزارش گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، سردار "حمید هداوند" جانشین فرمانده انتظامی تهران بزرگ در همایش فرماندهان، روسا ومدیران با اشاره به نامگذاری سال جدید به سال تولید، پشتیبانی‌ها و رفع موانع، بیان کرد: باید همه تلاش خود را برای تحقق شعار سال بکار ببندیم.

وی افزود: تامین نظم و امنیت و آرامش جامعه مهمترین ماموریت و مسئولیت نیروی انتظامی است که این موضوع نقش مستقیم و بسزایی در تحقق شعار سال دارد و اگر به خوبی این مهم انجام شود تاثیر بسزایی در امر تولید، پشتیبانی‌ها و رفع موانع تولید خواهد داشت.

وی افزود: همه ما باید به عنوان سربازان فرمانده معظم کل قوا و خادمان و خدمتگزاران ملت گرانقدر ایران اسلامی با تلاش مضاعف با برخورد با کالای قاچاق و ارز، محتکران کالا، اخلال گران بازار و ... اهتمام خود را بکار ببندیم تا این مهم تحقق یابد.

جانشین فرمانده انتظامی تهران بزرگ با اشاره به اینکه امروز من و شما مسئول هستیم و از ما انتظار می‌رود تا به سهم خود اقدامات موثری را انجام دهیم، عنوان کرد: فراموش نکنید که این مسئولیت‌ها و موقعیت‌ها گذرا و زود گذر هستند. به گفته امام علی اگر ماندگار بودند که به من و شما نمی‌رسیدند از این رو تا هستیم و هستید تلاش کنید که قدمی برای رضای خدا و خدمت به مردم برداریم.

وی با تاکید بر اینکه با روی گشاده و خلق نیکو با مردم برخورد نمایید، افزود: کلانتری‌ها باید به خوبی به مشکلات و درخواست مردم رسیدگی کنند و به گونه‌ای برخورد نمایند که مردم با رضایت و خشنودی از کلانتری خارج شوند.

سردار هداوند تاکید کرد: همه پلیس‌های تخصصی باید تلاش نمایند تا در حوزه انجام وظایف ذاتی خود بهتر و موفق‌تر از قبل عمل نمایند بگونه‌ای که انشاالله سال ۱۴۰۰ سال موفق بیشتری برای پلیس پایتخت باشد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار