قانون، اخلاق و دین سه رکن اصلی در هر نظام موفق است

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان بوشهر گفت: قانون، اخلاق و دین سه رکن اصلی در هر نظام موفق و سالم بوده که باید رعایت شود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، فاطمه کرم‌پور مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان بوشهر ظهر دوشنبه در نشست شورای اطلاع‌رسانی استان بوشهر با اشاره به قرار گرفتن در آستانه انتخابات بیان کرد: رعایت قانون، اخلاق و دین به عنوان ملاک اصلی دولت در انتخابات پیش رو مد نظر قرار دارد.

او عنوان کرد: قانون، اخلاق و دین سه رکن اصلی در هر نظام موفق و سالم بوده که باید رعایت شود تا مردم هم با توجه به این موضوع حرمت‌ها را حفظ کرده و قانون شکنی صورت نگیرد.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان بوشهر افزود: امیدوارم فضای انتخابات فضای سالمی بوده و گروه‌ها و احزاب مختلف با رعایت کامل موازین اخلاقی و شیوه نامه‌های بهداشتی در چهارچوب قانونی با ارائه راهکار‌های اساسی به مردم در کنار هم یک انتخابات سالم و صالح را هرچه باشکوه‌تر با وحدت و انسجام همه نمایندگان برگزار کنیم.

کرم‌پور بیان کرد: امروز شرایط اطلاع رسانی از سوی رسانه‌ها و فعالان فضای مجازی از مهم‌تر و حساس‌تر است.

او تاکید کرد: از همه اهالی رسانه استان و فعالان فضای مجازی انتظار می‌رود که با استفاده از تجربیات اخیر مانند گذشته و بلکه پرتوان‌تر و هوشمندانه‌تر در زمینه انتقال اطلاعات در خصوص رعایت شیوه نامه‌های بهداشتی، فاصله‌گذاری اجتماعی، تعطیلی مشاغل غیر ضرور و واکسیناسیون همگانی اقدام کنند.

دبیر شورای اطلاع رسانی استان بوشهر با اشاره به اهمیت برنامه‌های فرهنگی هنری در جامعه، بیان کرد: در دوران بحران کرونا بیش از پیش اهمیت فعالیت‌های فرهنگی هنری و تایر آن در زندگی مردم و جامعه نمایان شده است و با فرهنگ سازی و تعیین سیستم و ساختار دولتی و اعمال قوانین سفت و سخت دولتی و دستگاه‌های اجرایی شاهد ضمانت اجرای ممنوعیت‌ها و محدودیت‌ها باشیم.

کرم‌پور با اشاره به اینکه با رعایت کامل شیوه نامه‌های بهداشتی جان خود و عزیزانمان را حفظ کنیم، افزود: روی آوردن به خرید غیر حضوری، کسب و کار‌های اینترنتی و پیک‌های موتوری در خرید‌های مردم کمک می‌کند تا سبک زندگی جدید برای سلامتی خود و خانواده موثر بوده موجب کاهش تماس‌های غیر ضرور در جامعه می‌شود.

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.