نتایج دیدار‌های هفته سی و دوم لوشامپیونه

هفته سی و دوم لیگ یک فرانسه امروز با برگزاری ۵ دیدار پیگیری شد.

به گزارش خبرنگار دنیای ورزش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان،  امروز با برگزاری ۵ مسابقه از هفته سی و دوم لیگ یک فرانسه (لوشامپیونه) پیگیری شد.

رن یک - نانت صفر

تک گل این بازی را تریر در دقیقه ۵۲ به ثمر رساند. تیم رن با ۴۸ امتیاز به رتبه هشتم جدول لوشامپیونه صعود کرد. تیم نانت نیز با ۲۸ امتیاز در رتبه نوزدهم جدول باقی ماند.

سنت اتین ۴ - بوردو یک

گل‌های این بازی را وهبی خضری ۳ بار (۲ ضربه پنالتی) و یوسف به ترتیب در دقایق ۱۹، ۲۳، ۷۱ و ۸۲ برای تیم سنت اتین به ثمر رساندند. تک گل تیم بوردو را نیز هوانگ بئوم در دقیقه ۹ و از روی نقطه پنالتی به ثمر رساند.

تیم سنت اتین با ۳۹ امتیاز در رتبه سیزدهم جدول لیگ فرانسه باقی ماند. تیم بوردو نیز با ۳۶ امتیاز در رتبه پانزدهم جدول باقی ماند.

نیس صفر - رنس صفر

تیم‌های نیس و رنس به ترتیب با ۴۳ و ۴۰ امتیاز در رتبه‌های نهم و دوازدهم جدول لوشامپیونه باقی ماندند.

برس یک - نیم المپیک یک

گل‌های این بازی را موسی کونه در دقیقه ۱۲ برای تیم نیم المپیک و چاردونت در دقیقه ۲۶ برای تیم میزبان برس به ثمر رساندند. تیم‌های برس و نیم المپیک با ۳۶ و ۳۰ در رتبه‌های شانزدهم و هجدهم لیگ فوتبال فرانسه باقی ماندند.

لانس ۴ - لوریان یک

گل‌های این بازی را کاکوتا، کورنتین، کالیموندو و بانزا  به ترتیب در دقایق ۱۶، ۳۹، ۵۵ و ۸۷ برای تیم برنده لانس به ثمر رساندند. تک گل تیم لوریان را نیز موفتی در دقیقه ۲۹ به ثمر رساند.

تیم لانس با ۵۲ امتیاز به رتبه پنجم جدول لیگ فرانسه صعود کرد. تیم انتهای جدولی لوریان نیز با ۳۲ امتیاز در رتبه هفدهم جدول قرار گرفت.


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار