رئیس کمیته اطلاع رسانی ستاد انتخابات کرمان خبرداد:

ثبت نام ۱۰۷۳۵ داوطلب در انتخابات شورا‌های اسلامی روستا‌ها در کرمان

تقی زاده گفت: تا بعدازظهر امروز ۱۰ هزار و ۷۳۵ داوطلب در ششمین دوره انتخابات شورا‌های اسلامی روستا‌ها در کرمان ثبت نام کرده اند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان،  عباس تقی‌زاده رئیس کمیته اطلاع رسانی ستاد انتخابات استان کرمان گفت: تا بعدازظهر روز یکشنبه ۲۲ فروردین ۱۴۰۰، ثبت نام ۱۰ هزار و ۷۳۵ داوطلب انتخابات ششمین دوره انتخابات شورا‌های اسلامی روستا‌ها در استان کرمان نهایی شده و این رقم در حال افزایش است.

او افزود: از این تعداد ۸ هزار و ۳۶۰ نفر از طریق مراجعه حضوری به بخشداری‌ها ثبت نام کردند.

تقی زاده بیان کرد: هزار و ۷۸ داوطلب از طریق دفاتر پیشخوان، ۵۵۷ داوطلب از طریق تلفن همراه (اپ موبایل) و ۷۴۰ داوطلب از طریق رایانه‌های شخصی (اپ دسکتاپ) ثبت نام کرده اند.

او تصریح کرد: شهرستان جیرفت با ثبت نام هزار و ۱۷۷ داوطلب در صدر لیست ثبت نام کنندگان انتخابات شورا‌های روستا در بین ۲۳ شهرستان قرار دارد و پس از آن کرمان با ۸۵۷، بافت با ۸۲۸، سیرجان با ۷۸۱ و رفسنجان با ۷۱۳ داوطلب در رده‌های بعدی قرار دارند. شهرستان‌های رودبار جنوب، قلعه‌گنج، بم، ریگان در ادامه لیست ثبت نام هستند. 

رئیس کمیته اطلاع رسانی ستاد انتخابات استان کرمان بیان داشت: انتخابات شورا‌های اسلامی روستا‌ها همزمان با انتخابات شورا‌های اسلامی شهر و انتخابات ریاست جمهوری ۲۸ خرداد ۱۴۰۰ در سراسر کشور برگزار می‌شود.

او تصریح کرد: ثبت نام از داوطلبان انتخابات شورا‌های روستا تا ۲۲ فروردین ادامه دارد و داوطلبان می‌توانند تا ساعت ۱۸ به صورت حضوری و تا ساعت ۲۴ از روش‌های غیرحضوری برای شرکت در انتخابات اقدام کنند.

انتهای پیام/ م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار