صباغیان در صحن علنی:

پس از انجام همه تعهدات و راستی آزمایی با آمریکا و اروپا مذاکره می‌کنیم

نماینده مهریز و بافق در مجلس گفت: همه تعهدات باید انجام و راستی‌آزمایی شود تا بعد ما با آمریکا و کشورهای اروپایی مذاکره کنیم. 

به گزارش خبرنگار مجلس گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، محمدرضا صباغیان بافقی نماینده مهریز، بافق، خاتم و ابرکوه در صحن علنی امروز مجلس شورای اسلامی طی تذکری شفاهی به دستگاه دیپلماسی و رئیس دولت گفت: آمریکا در گذشته به تعهداتش عمل نکرده و ما نباید از یک سوراخ دوبار گزیده شویم. در قبال بخشی از تعهدات قبلی، پای میز مذاکره با آمریکا نشستن ندارد؛ مگر اینکه مسئولان ما برای گرفتن حق خودشان و مطالبه مردم و رهبری بایستند. همه تعهدات باید انجام و راستی‌آزمایی شود تا بعد ما با آمریکا و کشورهای اروپایی مذاکره کنیم. 

وی ادامه داد: به برکت هدایت های داهیانه مقام معظم رهبری و استقامت طاقت‌فرسای مردم به ویژه اقشار ضعیف جامعه که فشار اقتصادی را به جان خریدند و هزینه‌های واقعی را پرداخت کردند، همچنین با عنایت به درایت و مصوبه به جای مجلس در تصویب قانون اقدام راهبردی که فشنگ در تفنگ خالی دولت گذاشت؛ با همکاری خوب دولت تاکنون، امیدواریم این نهاد و مسئولان دیپلماسی میوه نارس هز مذاکرات وین برای ما نچینند و امیدواریم از هول حلیم به دیگ ترفندهای آمریکا نیفتند.

صباغیان بافقی اظهار کرد: اگر دستگاه دیپلماسی بخواهد دوباره برجام دیگری بر مردم تحمیل کند، حتماً منتظر باشد مجلس و دستگاه قضا استارت محاکمه آنها  را بزند. کسانی که این بار بخواهند طوری مذاکره کنند که حقوق ملت ضایع شود و گرفتار شویم، دچار مشکل خواهند شد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۰۱ ۲۲ فروردين ۱۴۰۰
قطعا باز هم سرتان کلاه گشادی خواهند گذاشت.
آخرین اخبار