حجت‌الاسلام نبویان:

تأمین کننده منافع ایران لغو یکجای تحریم‌های آمریکاست

نماینده تهران گفت: تأمین کننده منافع ایران لغو یکجای تحریم‌های آمریکاست؛ از جمله تحریم‌های نفتی و بانکی تا پول به راحتی در حساب مردم بیاید.

به گزارش خبرنگار مجلس گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، حجت‌الاسلام سید محمود نبویان نماینده تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس در صحن علنی امروز مجلس شورای اسلامی طی تذکری شفاهی اظهار کرد: با وجود تذکراتی که داده شده، تیم آقای روحانی در بخش سیاست خارجی جز خسارت به مردم دستاورد دیگری نداشته و در سال ۸۲ تا ۸۴ به صراحت می‌گویند ما تعلیق ۲۰ ماهه هسته‌ای، پذیرفتن پروتکل الحاقی و گسترده‌ترین نظارت‌ها را پذیرفتیم، اما نتیجه تقریبا هیچ شد. در ژنو، لوزان جز خسارت نتیجه‌ای در بر نداشته است. الان هم در مذاکرات مجلس به عنوان نماینده مردم گفته ۵ اسفند باید تمام تحریم‌ها لغو شود. اما دولت گفته لازم نیست و این مسئله را سه ماه به تعویق انداخته است. این چنین پیام به غرب داده که شما می‌توانید تحریم‌ها را می‌توانید ادامه دهید.

حجت‌الاسلام نبویان اظهار کرد: با وجود تذکرهایی داده شده،  قرار است طرح گام به گام برجام را انجام دهند، راستی آزمایی سریع و آسان چه معنی دارد؟  تأمین کننده منافع ایران لغو یکجای تحریم‌های آمریکاست؛ از جمله تحریم های نفتی و بانکی تا پول به راحتی در حساب مردم بیاید.

این نماینده تصریح کرد: تفکیک بین تحریم های هسته ای و دیگر تحریم ها نباید رخ دهد و الان در مذاکره‌ها این تفکیک ها وجود دارد و می خواهند طرح گام به گام برجام را انجام دهند.

نماینده تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس گفت: معلوم نیست خسارت‌هایی که دولت نسبت به مردم وارد می‌کند، چه زمانی قرار است تمام شود. به لحاظ سیاست‌های داخلی، در بخش اقتصادی، گرانی‌های گسترده مانند گرانی دلار، کاهش ارزش پول ملی، گرانی خودرو و مسکن، صف‌های طولانی؛ تا چه زمانی این فشارها ادامه پیدا می‌کند؟ آخرین خسارت تصمیم غلط ستاد ملی مقابله با کرونا به ریاست رئیس جمهور است که با جان مردم بازی شد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار